Ddos aanvallen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jongens zoals jullie gemerkt hebben zijn we de afgelopen dagen meerdere malen getroffen door Ddos attacks. Dat wil zeggen dat mensen het netwerk aanvallen.

Nu is het weer raak. Opzich is een ddos niet langdurig. Alleen onze huidige host sluit uit voorzorg de connectie voor 2 UUR!!!

Dit zijn wij ondertussen wel zat, want dit is totaal onnodig. Wij gaan op korte termijn (alweer) naar een nieuwe host zoeken. Sorry voor het ongemak.

Wij houden jullie op de hoogte. Volgens de host is de server weer online op 22:55. Zucht...


Email van onze host:
5csgW.png
 

great_hellup

Premium
great_hellup
great_hellup ✔
Premium
19 sep 2013
1
3
79
Wat voor een reactie krijg je dan als je een email naar die support stuurt? Dat het toch wel belachelijk is dat je zoveel geld betaalt aan hun terwijl met het kleinste aanvalletje je server gelijk 2 uur platgegooid word? Want dit kost jou uiteindelijk ook ''klanten''.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Helaas, is al een gesprek over de mail geweest, ze gaan niet afwijken van hun systeem. Helaas.
 

Marnio

Niet Verified
15 sep 2015
13
3
92
20
Assen
www.youtube.com
ddossers zijn gwn domme nubs ookal doe ik het heel soms bij stomme gozers :) ik heb t nog nooit gedaan bij iemand op haunted
en dit vind ik gwn belachelijk je gaat geen server ddossen omdat mensen het gwn een stomme server vinden of dat er tegen hun gescholden voor door een random iemand die het dan perongeluk niet over jou heeft maar de verkeerde tab persoon deed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.