Gesloten Dark_obscurity // abuse & negeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Nog een report.

De speler xPh0en1xPvPz_ is gebanned door dark_obscurity voor Kill aura / Auto aim. Toen ik de moderator erop had aangesproken kreeg ik 'dan maakt hij maar een ban appeal' vervolgens heeft hij dat gedaan aangezien de hack 'AUTO AIM' niet eens bestaat en op mijn woorden kunt u vertrouwen aangezien ik bijna de enige ben die het meest weet over Hacks / Hacked Clients. Toen hij dat deed en het geweigerd werd had ik nog een gesprek waardoor ik opeens de antwoord kreeg 'ik had hem 6 maanden kunnen geven omdat megabuutje ingelogd was op zijn account' hierbij wil ik duidelijk maken dat hij NIET hackt en het neefjes van elkaar zijn na 3 dagen is het IP veranderd waardoor er genoeg bewijs is dat het zijn neefje is.

Hoe weet ik dat hij niet hackt? Nou het is heel makkelijk ik heb vaker tegen hem gepvpd en hij speelt HEEL vaak haunted en opeens word hij banned voor Hacks.. terwijl ik de speler wel vaker heb zien spelen en ik het best vreemd vind dat hij OPEENS gaat hacken.. na al die maanden dat hij Haunted speelt.
 

Dark_Obscurity

Niet Verified
10 jul 2015
114
18
119
Beste xCasanova,

Het is spijtig dat je in plaats van contact zoeken met een andere mod/admin/owner mij aangeeft voor dit feit, aangezien zowel @walk3n_fridge en @remymine aanwezig waren. Ik was in gesprek en zat inderdaad nuttelooz rond te vliegen, maar ik had met f1 mijn chat enzovoort weggehaald, omdat ik in gesprek was met remymine en Walk3n_Fridge. Veder over die ban, ik vind het ook jammer dat je dat aangeeft aangezien dat duidelijk een grap was. @TurboChad en jij waren Kill Aura aan het faken, en zaten toen te grappen dat ik jou moest bannen. Dit deed ik en heb je vervolgens geunbanned met de reden "grapje" aangezien het niet serieus was.

Veder heb jij geen taak opgedragen gekregen, om voor andere spelers hun Unban aanvraag af te handelen, aangezien jij dit heel vaak doet en er ook vaker op terug komt, wil ik je bij deze vragen daar mee te stoppen, en alle spelers die naar jou toe komen door te verwijzen naar het Forum om daar hun eigen unban aanvraag, aan te vragen en af te handelen.

We hebben al even gepraat, en het spijt me dat ik in het begin zo uitviel, maar ik vind het nogal hard aankomen dat je dit doet.
Maar mijn Oprechte excuses daarvoor.

Met Vriendelijke Groet,
Dark_Obscurity
 
Status
Niet open voor verdere reacties.