Open Ctf bugs & ideeën

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheQpowerrr

Niet Verified
20 jul 2014
73
35
142
23
www.youtube.com
Hallo

Ik speel de laatste tijd heel veel CTF en ik vind het een geweldige minigame, alleen heb ik een paar Bugs (gevonden) en Ideeën die het spel nog leuker maken. :)
Ik wil hiermee de server ook helpen, dus heb jij ook een bug of een idee, plaats het dan in de reacties. ;)

Bugs:
-Als je Spawned krijg je een Iron sword, een boog, 64 Arrows en Iron chestplate en leggings. Ik heb gemerkt dat soms het Armor glitched en dus voor jou er wel op zit maar eigenlijk in werkelijkheid niet, dit is heel vervelend dus misschien zou dit worden verbeterd, ook als je je armor/tools stukken op je helmpje zet word het vervangen door wool en dus verwijderd.

-Als je de vlag heb gestolen van team red staat er: ([Name] heeft de vlag van team red gestolen. Voorkom dat [Name] hun vlag team blue's spawn or vlag zone bereikt!)
In plaats van or moet er staan of.

-In de map Western staat er aan de rechterkant (bij het noorden) van de map TNT met glowstone en obsidian, Is dit decoratie of werkt dit niet helemaal?

-Als de lives van een team op zijn wordt iedereen naar hun Spawn geteleporteerd en dan hebben de spelers de mogelijkheid om blokken te slopen, gelukkig nadat de map is gereset is alles weer op zijn plek (Toch is dit een bug).

Ideeën
-Players blijven CTF leuk vinden maar het zo nog leuker zijn als je er iets mee kan winnen behalve alleen maar taart (want mijn maagje zit al helemaal vol :D bv: per Kill/Win een hoeveelheid Tokens of Coins die je bijvoorbeeld kan uitgeven aan een speciale shop in CTF met allemaal hulpmiddelen/kits?

-Het zou ook fijn zijn als aan de rechterkant van je beeldscherm wordt aan gegeven hoeveel Kills, Wins en/of Deaths je hebt, ook misschien dat er ergens heel erg duidelijk wordt aan gegeven of de Vlag van jou team is gestolen (bv: In de chat met een opvallende kleur).

-Misschien dat er een tijdlimiet voor de mensen die de Vlag hebben gestolen, omdat anders die mensen de hele match kunnen gaan verstoppen en waardoor er geen Punten kunnen gehaald worden, dat best wel vervelend is.

Dit zijn gewoon maar ideeëtjes dus, je mag gewoon commentaar geven en/of een leuke reactie. ;)

~TheQpowerrr
 
Laatste update:

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Misschien een mooiere spawn als je moet kiezen tussen teams...
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Ik heb gemerkt dat soms het Armor glitched en dus voor jou er wel op zit maar eigenlijk in werkelijkheid niet, dit is heel vervelend dus misschien zou dit worden verbeterd, ook als je je armor/tools stukken op je helmpje zet word het vervangen door wool en dus verwijderd.

Dit klinkt heel erg als een 1.8 bug, speel je op 1.8 toevallig? probeer dan eens in 1.7.1 of het daar ook is, dat zou heele handige info zijn :)


-Als de lives van een team op zijn wordt iedereen naar hun Spawn geteleporteerd en dan hebben de spelers de mogelijkheid om blokken te slopen, gelukkig nadat de map is gereset is alles weer op zijn plek (Toch is dit een bug).

dit lijkt me juist leuk om te laten, zo heb je in die tussentijd even wat te doen, kun je lekker je frustratie kwijt op de map :P aangezien het toch gereset word :)
 

TheQpowerrr

Niet Verified
20 jul 2014
73
35
142
23
www.youtube.com
Ik speel op 1.7.5 en ik ben niet de enige die hier last van heeft want, ik heb meerdere mensen aangesproken die hier ook last van hebben. ;)
Dit zou een Mc bugg zijn maar het rare is dat deze bugg vaker komt in Ctf dan op andere gamemodes.
 

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Valt het nou niemand op de de hits in CTF totaal niet kloppen? Je hit soms zonder dat je raakt. En in PvP met swords doet het heel veel Damage. Kortom slechte hitdetecion.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.