Belangrijk Creative reports

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dimdamian

Niet Verified
20 sep 2013
197
48
184
28
Arnhem and surroundings
Hallo dames en heren, appels en peren. Als je een plot hebt gevonden, of iemand die iets zegt in de chat wat tegen de regels is kan je dit hier melden.

Wat niet mag;

  • Het bouwen van lagg plots (Bijvoorbeeld een plot vol met lava of een lagg machine met redstone)
  • Reclame maken (chat en op signs)
  • Schelden (chat en op signs)
  • Spammen
  • Hacken
  • Het bouwen van seksuele dingen
  • Racisme
  • Antisemitisme
  • Griefen
Elk van de bovenstaande regels levert je, zodra je betrapt wordt (dit wordt je vroeger of later), zonder pardon een ban op. Dit kan een tijdelijke maar ook een permanente ban betekenen.

Als je iemand ziet die in de chat een van de volgende dingen doet; Reclame maken, schelden, spammen en/of zich racistisch en/of antisemitisch tekeer gaat, maak er een screenshot van. Dit kan je heel makkelijk doen door middel van op F2 te drukken, naar een website te gaan als http://imgur.com, klik op "Upload Images", selecteer de gemaakte screenshots, upload het en geef de link van de geuploade foto hier in het topic.

Maar,

Als je een plot vindt waar een van de bovenstaande regels wordt overschreven, zoek je even het plot ID op. Het plot ID kan je altijd vinden aan éen van de hoeken van het plot en ziet er bijvoorbeeld zo uit:
89OQJ.jpg


Geef ook aan in welke wereld het is, ook als het in de gewone wereld is met de standaard plots van 50x50. Als het kan meld er ook even bij welk(e) van de bovenstaande regel(s) overschreden wordt.

Voor eventuele vragen en opmerkingen, stel ze gerust in dit topic.

~Dimdamian en de The Haunted Network crew.
 

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
Nice gedaan man, ik heb er wel een paar
 

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
Penis @ creative ID: 44:-11 hij is 3d….
 

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
Penis @ creative ID: 23;-23 (Onder water gezet door hem als plas...)
 

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
tomd die zit FireArrows te schieten op iemand hij zegt stop en gaat door screen is weg :/
 
X

xEvilCraftx

Guest
LittleToNi10 zei:
Penis @ creative ID: 23;-23 (Onder water gezet) [/size]

Status: Probleem opgelost.


LittleToNi10 zei:
tomd die zit FireArrows te schieten op iemand hij zegt stop en gaat door screen is weg :/
Status: Probleem opgelost.
 

Rosalie3

Niet Verified
29 apr 2014
1
0
30
Help! Ik ben Rosalie3 en iemand heeft op mijn plot allemaal lava neergezet. Waarschijnlijk had diegene add, maar ik weet het niet zeker. Kunnen jullie misschien kijken wie het gedaan heeft? Alvast bedankt :)

Hier zijn nog wat foto's van mijn plot:

2aah85d.png

(Sorry van die chat, dat was niet de bedoeling..)

67qfx0.png
 

Dimdamian

Niet Verified
20 sep 2013
197
48
184
28
Arnhem and surroundings
Rosalie3 zei:
Help! Ik ben Rosalie3 en iemand heeft op mijn plot allemaal lava neergezet. Waarschijnlijk had diegene add, maar ik weet het niet zeker. Kunnen jullie misschien kijken wie het gedaan heeft? Alvast bedankt :)

Hier zijn nog wat foto's van mijn plot:

2aah85d.png

(Sorry van die chat, dat was niet de bedoeling..)

67qfx0.png
Probleem opgelost :)
 

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
Iemand schiet steeds Firearrows op me projectplot

slechte nieuws daarvan: invisble
 

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
maar je kan het plot toch verwijderen zodat er iemand anders op kan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.