Geen Bug Creative is gehackt

Status
Niet open voor verdere reacties.

PvtDon

Niet Verified
10 feb 2014
5
1
119
heb bewijs
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
hahaha die NickHoorn gaat ook wel heel ver zeg 0_O

maar ik denk meer dat dit hier een foutje is van de plugin, of een foutje van 1 van de mods dat iemand perongeluk een te grote claim heeft gekregen of te hoge permissies ;)
 
X

xEvilCraftx

Guest
hahaha die NickHoorn gaat ook wel heel ver zeg 0_O

maar ik denk meer dat dit hier een foutje is van de plugin, of een foutje van 1 van de mods dat iemand perongeluk een te grote claim heeft gekregen of te hoge permissies ;)
Dat is niet mogelijk :P.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
het antwoord is pistons, hm maar dat is wel knap gedaan dan.
 

Baswimjan

Niet Verified
22 dec 2014
31
4
129
s*xbierum
m.youtube.com
Ik heb in de server ook een aantal keer een God genaamd thomasvannuland1 op het pad zien bouwen. Kan ik dit ergens aanvragen, zo ja waar?
 
Laatste update:

Baswimjan

Niet Verified
22 dec 2014
31
4
129
s*xbierum
m.youtube.com
Ik beschuldig je maar niet op een negatieve manier. Gezien hetgeen wat je hebt gedaan op de server verwacht ik ook dat je hulp hebt gekregen van een staff member. Bijvoorbeeld naast het kantoorgebouw dat je gebouwd hebt gaan de wegen over het pad heen.
 

GR33NB2GuThomas

God
GROENTASJE
GROENTASJE ✔
God
29 apr 2015
5
3
100
25
Ik beschuldig je maar niet op een negatieve manier. Gezien hetgeen wat je hebt gedaan op de server verwacht ik ook dat je hulp hebt gekregen van een staff member. Bijvoorbeeld naast het kantoorgebouw dat je gebouwd hebt gaan de wegen over het pad heen.
ow dat sorry misverstand maar dat had ik niet gedaan dat hadden mainth en xEvilCraftx gedaan voor mij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.