Creative Bouwwedstrijd: Oktober!

Status
Niet open voor verdere reacties.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
1 Oktober start de nieuwe Creative bouwwebstrijd. Thema: Games. Dit thema is vrij veelzijdig dus verras ons! Wij hebben ook zeer toepasselijke prijzen voor de top 3 inzendingen, namelijk games! Top titels voor de PC!
Je hebt tot 31 oktober om je inzending te doen.

De bedoeling is dus dat je in de creative server een prachtig bouwwerk maakt dat te maken heeft met een Game. Maak bijvoorbeeld een prachtige mario thema map. Of maak een personage van je favoriete game na. Als het maar origineel en mooi is :D

Als je nieuw bent in Creative: Gebruik /plot auto om een plot te claimen

Hier kun je onder andere melden dat je meedoet. Foto's laten zien van je build (niet verplicht) en je Plot ID vermelden (wel verplicht) Deze zie je met /plot info. Iedereen kan max 1 item inzenden.


Prijzen voor inzendingen: ( Deze prijzen krijg je als je wint, de games zijn voor de PC)

Prijs plek 3: Dead Space 1, C&C3

Prijs plek 2: Burnout Paradise: The Ultimate Box, Crysis 2 Max Edition, Mirror's Edge

Prijs plek 1: 5 Euro tegoed in onze donation shop. Battlefield 3, Medal of Honor en Crysis 2 Max Edition.


Iedereen mag meedoen natuurlijk :D
Hopelijk vinden jullie het leuk!
 

great_hellup

Premium
great_hellup
great_hellup ✔
Premium
19 sep 2013
1
3
79
ik ben druk bezig met bouwen, inzending is er maar wat en waar word pas op laatste moment bekend :)
 
  • Like
Reactions: remymine

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
496
181
295
23
Nederland
Ik heb er ietwat over getwijfeld maar ben er nu zeker mee dat ik ga inzenden ;).

Naam: Benjamin
Ingame naam: xBennie
Plot ID:4;4
Bouwwerk: Staat naast het ID bordje. ( Tegen spelers die het misschien kunnen nadoen )
 
  • Like
Reactions: remymine

great_hellup

Premium
great_hellup
great_hellup ✔
Premium
19 sep 2013
1
3
79
ik trek me toch maar terug, iets teveel hooi op me vork genomen en iets te weinig tijd overgehouden laatste tijd dus ga het bij lange na niet afkrijgen xD en denk niet echt dat een half bouwwerk inzenden veel zin heeft :P
 

larsbeekhuizen

Niet Verified
29 okt 2013
0
0
18
ik wil ook mee doen met de wetstrijd

plot id: -18;5
naam; lars beekhuizen
mc naam; LarsBeekhuizen

mijn bouw werk voor de wetsrijd is het eige bouw werk van mn plot
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Jongens en meisjes.

De uitslag:

Plaats 1:
Freecon's race minigame. Niet alleen heeft hij een mooi bouwwerk weten neer te zetten. Hij werkt ook
nog volledig met redstone!


Plaats 2:
Templerun van Halloanne.

Dit populaire spel van op je mobiel nagemaakt in minecraft. Met z'n looks heeft deze de 2e plaats weten te veroveren!




Plaats 3:
XBennie met zijn Portal 2 bouwwerk.




Ja, er waren veel meer mensen die meededen, maar waar is jullie inschrijving in dit topic?!
Niets kon zo teruggevonden worden dus de keuze voor de winnaars moest beperkt worden tot
de mensen die zich wél hebben ingeschreven ;)

De winnaars kunnen mij een PM sturen om hun prijzen op te vragen.

Dit topic wordt gesloten binnenkort
 
Status
Niet open voor verdere reacties.