Community input hauntedmc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties

Vandaag een ander soort nieuwsbericht.
Ik heb HauntedMC afgelopen dagen eens geëvalueerd en ben tot de conclusie gekomen dat we uit veel systemen zijn 'gegroeid' en dat er een pittige recode nodig is van de server.

Nu kan ik natuurlijk uit het niets beginnen en maar mijn eigen lijn volgen, maar veel leuker is natuurlijk jullie ideeën en input erbij te betrekken.

In dit topic kunnen jullie alle ideeën, fixes, nieuwtjes, of suggesties plaatsen die jullie maar kunnen bedenken. Probeer ze zo goed mogelijk uit te leggen.
Dit kunnen dingen zijn als een nieuwe chat layout, nieuwe gamemodes, een nieuwe hub, algemene nieuwe ideeën of uitgangspunten, nieuwe features, dingen die weg moeten, dingen die makkelijker moeten, ga zo maar door. Maar ook dingen over de website, teamspeak, voting, of andere vormen die je maar kunt bedenken die met HauntedMC betrokken zijn of die je er juist betrokken bij wilt hebben.
Kortom: Gewoon alles.

Komende 3 maanden heb ik in ieder geval tijd voor de server, en de bedoeling is dan ook dat ik binnen een paar maanden een relaunch van HauntedMC wil doen. (Zoals altijd blijven bouwwerken/stats dan wel bewaard).

Let's start :) Hopelijk gaan we veel zien.

~ remymine & Crew
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Ik zou het wel vet vinden als er speciale potions komen op Miners! Je weet wel, die potions van McMMO! Alleen dan zonder de McMMO ding zelf!

Dat je haste, jump boost, en dat soort potions kan krijgen, zou erg vet zijn XD
 

olaf

Supreme
Spyckertje
Spyckertje ✔
Supreme
24 aug 2014
14
5
77
een soort crate spul alsje vote krijg je een carte en daar mee kan je op een chest drukken bij spawn en daar kan je verschillende dingen uit krijgen dat lijkt me een leuk idee bij factions daar zouden de mensen blij van worden en mensen gaan sneller vote voor die crate's zoals tier 1 tot met 5
 

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen
je zou ook iets kunnen maken waar alle spelers OP hebben en dan met allemaal plugins aan de slag kunnen, en dan kunnen ze hun eigen mini-server kunnen maken en vervolgens kunnen andere spelers zijn/haar mini-server bezoeken!
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
./modlist Een command dat op elke server gebruikt kan worden. Het laat zien waar de beschikbare moderators zijn die niet in vanish zitten. Zoeken naar mods is geen leuk klusje..
het was deze
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
het was deze
was /staff maar is weg helaas maar met een comand wat alle staff laat zien ook de helpers en de bouwers zou nog handiger zijn
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
bedoel je bouwers van het bouwteam?
ja welke bouwers anders maar gewoon een comand met iedereen die helpt en heeft geholpen met het opbouwen van de server dat zou leuk zijn
 

ImTheNewPro

Niet Verified
4 jan 2015
76
13
114
Misschien kits aanpassen? Zoals op survival geen gapples meer maar iets anders want Gods hebben /god command.
Bij skyblock de end toevoegen? Heb niets voor niets die portal staan die niet meer weggaat :P
 
F

FenneEm

Guest
1. Misschien is het een idee om in te voegen dat spelers /afk kunnen doen. Ik zelf heb er vaak last van dat mensen mijn msg gaan spammen terwijl ik afk ben. Zouden jullie dat eens willen overwegen?

verder nog niet echt ideeen wou eerst aan @Hape vragen of hij dat wou vragen maar toen kwam je bericht ;)
 

Creeper Gamen

Niet Verified
11 apr 2015
9
1
70
Ik wil al een hele tijd dat QuakeCraft weer terugkomt!
Het is echt superfun met die guns...
Misschien kan er ook een resourcepack gemaakt worden dan een hoe een gun is ofzo...
Voor degene die niet weten wat QuakeCraft is...
Je hebt een hoe en dat is een geweer.
Je moet de andere mensen doodschieten door de gebruiksknop in te drukken.
De kogel gaat ook in een rechte lijn en supersnel en is 1-shot-kill.
Het was eerst op HauntedMC maar ja...

Gr Creeper_3s!
Hey Haunted Staff!

Ik heb nog een idee!
Het is een mini-gamen ontworpen door mij(Creeper_3s) en een vriend(BenjiCraft25).
Met commandblocks kan je superveel doen ook deze mini-game runt op commandblocks!

Het is niets ingewikkeld, het is een Superhero spel en voor elke superhero heb je maar 1 commandblock nodig! :D

Voor alle commands enzo en een filmpje hoe het werkt zet ik later in deze reactie!

Het is dus eigenlijk een soort van KitPvP, maar dan zijn de kits superhelden!
Dan zijn de meer OP-superhelden natuurlijk voor donateurs... :D

Ik heb verschillende Superhelden met een commandblock gezien en sommige hebben wel een resourcepack nodig dus misschien kunnen jullie dan zoiets maken dat als je de game joined je de resourcepacks moet downloaden ofzo...

In elk geval, hier zijn de links naar de verschillende superhelden!:

The Hulk:
Hawkeye:
The Flash:
Captain America:
Thor:
The Green Lantern: https://www.youtube.com/watch?v=Edd7eKfY7Q8&index=40&list=PLrOi4IpRQFQ94N3eCUYp2SmTE9iE7eAFl

Ant Man: https://www.youtube.com/watch?v=Edd7eKfY7Q8&index=40&list=PLrOi4IpRQFQ94N3eCUYp2SmTE9iE7eAFl

Soor van CaptainSparklez-superheld: https://www.youtube.com/watch?v=j_LqeeTMajA&list=PLrOi4IpRQFQ94N3eCUYp2SmTE9iE7eAFl&index=45

Batman: https://www.youtube.com/watch?v=W7N3m7HFtjs&list=PLrOi4IpRQFQ94N3eCUYp2SmTE9iE7eAFl&index=49

Quiksilver & Scarlet Witch: https://www.youtube.com/watch?v=qFYr5p-GHB0&list=PLrOi4IpRQFQ94N3eCUYp2SmTE9iE7eAFl&index=51


Dat waren ze voor de superhelden!
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad Haunted Staff!

Ow ja... De Mini-game kan Superheroes Unlimited heten misschien?
Verzin anders zelf maar iets want we zijn niet zo goed met namen verzinnen! :P

Ik hoop dat hij erin komt, dat zou super zijn!

Groetjes,
Creeper_3s
 

dannyking11

Niet Verified
30 sep 2014
47
6
99
22
ja welke bouwers anders maar gewoon een comand met iedereen die helpt en heeft geholpen met het opbouwen van de server dat zou leuk zijn
maar ik snap het ik zit ook in het bouwteam onder de naam mithrellas maar ik vind adat het eigenlijk een overbodige command die er bij komt dan
 

Nicebeest

Niet Verified
6 apr 2015
1
0
38
44
Hoi Rémy,

Op miners cacaobonen en inkt zakken om aan te komen.

Slijmblok bak, en andere leuke beesten zoals in de nether.

In de rank free alles in kunnen leveren inplaats naar alle warps toe zoals nu.

Groetjes,

Nicebeest
 

Novaquest

Niet Verified
29 mrt 2015
100
17
144
23
Free-Wifizone
Ik wil graag weer de oude factions dat je gwn weer /shop kan gebruiken en ook weer de donator kits terug nu krijg je met legend iron en met god enchanted dia niet erg eerlijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.