Community input hauntedmc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties

Vandaag een ander soort nieuwsbericht.
Ik heb HauntedMC afgelopen dagen eens geëvalueerd en ben tot de conclusie gekomen dat we uit veel systemen zijn 'gegroeid' en dat er een pittige recode nodig is van de server.

Nu kan ik natuurlijk uit het niets beginnen en maar mijn eigen lijn volgen, maar veel leuker is natuurlijk jullie ideeën en input erbij te betrekken.

In dit topic kunnen jullie alle ideeën, fixes, nieuwtjes, of suggesties plaatsen die jullie maar kunnen bedenken. Probeer ze zo goed mogelijk uit te leggen.
Dit kunnen dingen zijn als een nieuwe chat layout, nieuwe gamemodes, een nieuwe hub, algemene nieuwe ideeën of uitgangspunten, nieuwe features, dingen die weg moeten, dingen die makkelijker moeten, ga zo maar door. Maar ook dingen over de website, teamspeak, voting, of andere vormen die je maar kunt bedenken die met HauntedMC betrokken zijn of die je er juist betrokken bij wilt hebben.
Kortom: Gewoon alles.

Komende 3 maanden heb ik in ieder geval tijd voor de server, en de bedoeling is dan ook dat ik binnen een paar maanden een relaunch van HauntedMC wil doen. (Zoals altijd blijven bouwwerken/stats dan wel bewaard).

Let's start :) Hopelijk gaan we veel zien.

~ remymine & Crew
 

olaf

Supreme
Spyckertje
Spyckertje ✔
Supreme
24 aug 2014
14
5
77
Hoi remy
Ik vind het niet echt leuk dat de kit god is veranderd en /tpahere is weggehaald ik snap dit serieus niet ik voel me nu bedrogen omdat ik zag op de site bij shop en dan god duidelijk staan
Factions
- dia prot3 /kit god
En dat is nu weg plus opeens is /tpahere weg ik heb nu serieus 50
Euro betaald voor god terwijl
Alles erg aan het gaan is dus ik vraag je aub 3 dingen
Of doe bij kit god alleen
- 1 super golden Apple per 48
Uur
Of
- kit god prof 3 terug
Of
- ik vraag je wat geld terug en ik eis dan tokens !

Want heb nu betaald voor
Kit god terwijl dat niks waard is en er stond duidelijk op de site prof 3! Dus ik vraag 1 van die 3 dingen

Dankjewel alvast!
hoelang heb je de kit alle en denk aan de andere servers waar ze ook geld aan uit geven en alls god heb je nog veel meer dingen ook op andere servers
 

Thijss

Niet Verified
9 nov 2014
56
7
102
Sheep quest, ik heb het weleens gespeelt op een andere server, die zal ik niet noemen, alleen als er gevraagd word maar het gaat alsvolgt: er zijn 4 teams en een midden van de map zegmaar, in dat midden spawnen elke 10 seconden een scheep, die kan je op je hoofd :'D naar jouw team's weide brengen en dan blijft het schaap daar. Maar je kan ook scheeps van andere teams pakken! na een paar minuten is het afgelopen en heeft ht team met de meeste schapen gewonnen! Er zijn ook speciale kits, de eerste is bijv met een sword, en dan met een bow enz.. Die kan je unlocken met tokens :D
 
  • Like
Reactions: xSheepishGirlx

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Sheep quest, ik heb het weleens gespeelt op een andere server, die zal ik niet noemen, alleen als er gevraagd word maar het gaat alsvolgt: er zijn 4 teams en een midden van de map zegmaar, in dat midden spawnen elke 10 seconden een scheep, die kan je op je hoofd :'D naar jouw team's weide brengen en dan blijft het schaap daar. Maar je kan ook scheeps van andere teams pakken! na een paar minuten is het afgelopen en heeft ht team met de meeste schapen gewonnen! Er zijn ook speciale kits, de eerste is bijv met een sword, en dan met een bow enz.. Die kan je unlocken met tokens :D
Spel met sheep?! Doen doen doen! :D
 

hessel

Niet Verified
3 feb 2015
8
1
49
22
Hey Haunties

Vandaag een ander soort nieuwsbericht.
Ik heb HauntedMC afgelopen dagen eens geëvalueerd en ben tot de conclusie gekomen dat we uit veel systemen zijn 'gegroeid' en dat er een pittige recode nodig is van de server.

Nu kan ik natuurlijk uit het niets beginnen en maar mijn eigen lijn volgen, maar veel leuker is natuurlijk jullie ideeën en input erbij te betrekken.

In dit topic kunnen jullie alle ideeën, fixes, nieuwtjes, of suggesties plaatsen die jullie maar kunnen bedenken. Probeer ze zo goed mogelijk uit te leggen.
Dit kunnen dingen zijn als een nieuwe chat layout, nieuwe gamemodes, een nieuwe hub, algemene nieuwe ideeën of uitgangspunten, nieuwe features, dingen die weg moeten, dingen die makkelijker moeten, ga zo maar door. Maar ook dingen over de website, teamspeak, voting, of andere vormen die je maar kunt bedenken die met HauntedMC betrokken zijn of die je er juist betrokken bij wilt hebben.
Kortom: Gewoon alles.

Komende 3 maanden heb ik in ieder geval tijd voor de server, en de bedoeling is dan ook dat ik binnen een paar maanden een relaunch van HauntedMC wil doen. (Zoals altijd blijven bouwwerken/stats dan wel bewaard).

Let's start :) Hopelijk gaan we veel zien.

~ remymine & Crew
hey remymine ik had het idee dat het miss handig is om bij skywars en team skywars dat er daar signs komen dat je zelf kan kiezen in welke world je joint dat is veel leuker dan dat je telkens in dezelfde worlds spawnt.
 
  • Like
Reactions: FlaconBacon

LS161

Supreme
LS161
LS161 ✔
Supreme
16 feb 2015
12
0
129
22
remy ik wil graag turf wars er in voor premium+
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Persoonlijk vind ik het helemaal niks om op plots te moeten bouwen. Vind veel leuker om in een survival wereld te spelen. Nu als mod merk ik het plezier van het creative bouwen en dacht mogelijk heaven daar naar aan te passen aangezien dat toch al op easy staat.
 

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
261
133
242
22
Nederland alphen a/d rijn
Persoonlijk vind ik het helemaal niks om op plots te moeten bouwen. Vind veel leuker om in een survival wereld te spelen. Nu als mod merk ik het plezier van het creative bouwen en dacht mogelijk heaven daar naar aan te passen aangezien dat toch al op easy staat.
Als dit gebeurd, neem ik aan dat crea plots blijven.. Memories
 
D

Deleted member 3030

Guest
Persoonlijk vind ik het helemaal niks om op plots te moeten bouwen. Vind veel leuker om in een survival wereld te spelen. Nu als mod merk ik het plezier van het creative bouwen en dacht mogelijk heaven daar naar aan te passen aangezien dat toch al op easy staat.
EEEEUH NEE, liever niet. Ik speel nu al sinds het uitkomen van de nieuwe realms op heaven, en heb daar heel veel opgebouwd wat me bergen met tijd heeft gekost. Mocht u verandering gebeuren dan heb ik al die tijd voor niks gewerkt! Ik denk wel dat het leuk kan zijn maar doe het dan wel aub op een ander server-deel. (Dit bericht is niet boos bedoeld @Branolia :D)
 

Luckie07

Supreme+
Luckie07
Luckie07 ✔
Supreme+
7 mei 2015
78
33
192
Breda
Ik heb ook een paar Vragen en Fixes zoals:
-Bij Survival-Servers 1 2 & 3 Kan de Werelden van die servers Opnieuw Gefixed worden?
-Bij Prison-Server Kan er bij de Donateurs MinePlots ook een Bord met Hoeveel Coins je krijgt van als je die blocks verkoopt zoals: Diamond en Emerald Gold Qaurtz enzo?
Voor de rest is alles Oké en mooi Jullie zijn een goede Staff Van The Haunted-Network
 

VoxelBlast

Niet Verified
4 jun 2015
4
1
52
22
Alphen aan den Rijn
Hi, hier een paar ideetjes:)
1. Dat als je een bepaalde tijd speelt een bepaalde rang krijgt die voor je naam komt te staan en misc bij rangen ook nieuwe mogelijkheden voor spelers met die rang.
2. Grotere shop in survival.
3. XP-Farm/Mob-Farm
4. Mogelijkheid om je naam (in deze server) te veranderen voor als je je echte naam wilt neerzetten.
5. Een game waarbij je met z'n allen samenwerkt.
6. Een mogelijkheid om veilig dingen te ruilen. (dus niet voor tokens maar bijvoorbeeld een diamond voor 2 iron zwaarden)
7. Een mogelijkheid om iemand te trusten voor een bepaalde kist.
8. Een mogelijkheid om iemand te trusten voor een bepaalde claim (je kan meerdere stukken land claimen, voor een bepaald stuk)
9. Een game, bijvoorbeeld Zombie Apocalypse, waarbij het zo is dat IEDEREEN samenwerkt.
10. Een wereld waar iedereen zomaar wat kan klooien in een zelf gekozen gamemode waar je ook toegang hebt tot veel commands zoals summon, vanish en andere dingen.
11. Een wereld waar je kan survivelen maar als je wilt kan je ook in creative gaan trollen, puur voor de lol, wel met bepaalde regels anders kan je het leven van een ander helemaal zuur maken!!
Dat waren een paar ideetjes!!!
Doei!!
PS. het zou fijn zijn als er wat meer koeien spawnen bij de spawners!
 

VoxelBlast

Niet Verified
4 jun 2015
4
1
52
22
Alphen aan den Rijn
Het is altijd zo vervelend dat alle tempels, villages, mineshafts leeggeroofd zijn, maar het zou ook vervelend zijn als de hele wereld gereset wordt, kan daar iets mee gedaan worden?
 

VoxelBlast

Niet Verified
4 jun 2015
4
1
52
22
Alphen aan den Rijn
Idee: misc een bepaalde hoeveelheid tokens per dag en het zou nog beter zijn dat als je langer speelt dat je dan meer krijgt!
Ook leuk: tokens verdienen met klusjes en opdrachten voor de server.
 

VoxelBlast

Niet Verified
4 jun 2015
4
1
52
22
Alphen aan den Rijn
EEEEUH NEE, liever niet. Ik speel nu al sinds het uitkomen van de nieuwe realms op heaven, en heb daar heel veel opgebouwd wat me bergen met tijd heeft gekost. Mocht u verandering gebeuren dan heb ik al die tijd voor niks gewerkt! Ik denk wel dat het leuk kan zijn maar doe het dan wel aub op een ander server-deel. (Dit bericht is niet boos bedoeld @Branolia :D)
MeeEENs niet doen hou heaven survival!!!!!!
 
D

Deleted member 3030

Guest
Remy vind je dit bericht ook informatief? :P
(Het viel me op dat (bijna) alle reacties een informatieve beoordeling krijgen van remy :D)
Ik vind het toch wel mooi, en ook leuk om te lezen, wat iedereen op de server hier eigenlijk wil, lees hier dingen waar ik nog nooit van gehoord heb, maar die ik nadat ik ze gelezen heb best gaaf lijken. Wat een goede community is dit!!! <3 :D
 
  • Like
Reactions: xBennie

Gravity0123

Niet Verified
3 feb 2015
3
2
67
22
Dat alles het 100% doet in de oude map van Survival. Zoals Nether portals, katten/honden die met je meespawnen van de nieuwe wereld naar de oude wereld en fix /rtp in de oude map. Geen resets meer tijdens het spelen zou ook fijn zijn.
 

Creepy's Gameplay!

Verified
steefpan
steefpan ✔
Verified
5 jun 2015
1
0
68
21
"adventure lobby'' dat haunted-spelers een map kunnen opsturen en staff ze kan checken en online zetten?

samengevat: een lobby waar speler-gemaakte maps in kunnen staan!
 

daanowntje

Niet Verified
5 jun 2015
1
0
23
20
Kits bij CTF nieuwe maps bij CTF
Nieuw spel:
Vampirez
1 vampire moet mensen killen die survivors zijn ben je gedoodt? dan wordt je een vampire. er zijn waves bij elke wave komen er zombies je kan OP spul kopen in winkel voor tokens
Spullen Survivor: Wooden Sword 1 Apple
Spullen Vampirez: Leather armor (Zwart Gekleurd) wither skull (Op hoofd) Ghast tear Sharpness 2 (Deze heeft een naam: Vampires Tand)
Hopelijk gebeurt dit dit is een awesome server stay cool! #TheHauntedMC
 
Status
Niet open voor verdere reacties.