Community input hauntedmc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties

Vandaag een ander soort nieuwsbericht.
Ik heb HauntedMC afgelopen dagen eens geëvalueerd en ben tot de conclusie gekomen dat we uit veel systemen zijn 'gegroeid' en dat er een pittige recode nodig is van de server.

Nu kan ik natuurlijk uit het niets beginnen en maar mijn eigen lijn volgen, maar veel leuker is natuurlijk jullie ideeën en input erbij te betrekken.

In dit topic kunnen jullie alle ideeën, fixes, nieuwtjes, of suggesties plaatsen die jullie maar kunnen bedenken. Probeer ze zo goed mogelijk uit te leggen.
Dit kunnen dingen zijn als een nieuwe chat layout, nieuwe gamemodes, een nieuwe hub, algemene nieuwe ideeën of uitgangspunten, nieuwe features, dingen die weg moeten, dingen die makkelijker moeten, ga zo maar door. Maar ook dingen over de website, teamspeak, voting, of andere vormen die je maar kunt bedenken die met HauntedMC betrokken zijn of die je er juist betrokken bij wilt hebben.
Kortom: Gewoon alles.

Komende 3 maanden heb ik in ieder geval tijd voor de server, en de bedoeling is dan ook dat ik binnen een paar maanden een relaunch van HauntedMC wil doen. (Zoals altijd blijven bouwwerken/stats dan wel bewaard).

Let's start :) Hopelijk gaan we veel zien.

~ remymine & Crew
 

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
PvPwars.....
 
  • Like
Reactions: kronoscreeper

JF_Boy

Niet Verified
10 mei 2015
5
1
42
24
Op haunted was er toch eerst een groot gebouw met allemaal winkels waar players met een rank een shop kon huren per week? Kan die weer terug komen? Of hij was nooit weggegaan??
 
  • Like
Reactions: StoryOfMelody

Biba30

Niet Verified
9 apr 2014
89
46
139
Tokens terug bij de challenges repeaten in skyblock!
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
PvPwars.....
Dat stond al op de planning. Nogmaals: leg je ideeën uit.
Ik kan hier ook random: Quakecraft noemen. Dat heeft geen zin, niemand snapt wat je precies wilt, leg het in detail uit. Als jij bepaalde dingen van PvPWars verwacht, of graag wil zien, leg het uit. 5 minuten in een topic post stoppen voor een uitleg moet best kunnen ;)
 
  • Like
Reactions: Rik 2004

olaf

Supreme
Spyckertje
Spyckertje ✔
Supreme
24 aug 2014
14
5
77
skyblock aanpassing
een soort van price langs van blokken
want nu staan er dir blokjes voor 1000 tokens op :(
plz doe dit
 

olaf

Supreme
Spyckertje
Spyckertje ✔
Supreme
24 aug 2014
14
5
77
ik kan het begrijpen dat het voor mij wat minder is want ik doe pak me kit maar normalen kunnen dat niet zo makkelijk doen
 
  • Like
Reactions: Rik 2004

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
403
41
199
miss leuk idee is headhunting:
dit is al je iemand hoofd hebt kan je hem verkopen voor tokens en dit word dan van de speler af getrokken waarvan het hoofd is. bijvoorbeeld: het hoofd van harmen bestaat 10x hij heeft 1000 tk dat je 10tk per hoofd snap je dit zal leuk zijn op factions.
@remymine
 

René De pro :)

Niet Verified
4 jun 2015
1
0
23
22
Ik vind dat Hg oneerlijk wordt gespeeld door x-rayers en ik vind dat mensen dat moeten kunnen aangeven zo aan een mod die online is en er verstand van heeft... dus laat er mods achter gaan want ik had een x-rayer te pakken, als andere mensen ook een x-rayer te pakken hebben kunnen ze er ook niks mee... :(
 

PluizigeEgel

Niet Verified
27 mrt 2015
10
10
79
24
ik heb een paar ideen :D
#1 meby kan er een soort van minez komen zo iets als the walking dead
#2 bij creative 2 keer per maand een bouw wedstrijd waar deelnemers via de site zich kunnen in schrijven wie wint krijgt tk ( iets in die richting) het bouw team zou dit kunnen regelen themas bedenken en winnaars uit kiezen een soort build off in crea eigenlijks
#3 eens in de maand een event dat is best leuk dan over de hele server (net zo als the egg hunt) dat houd mensen lekker actief
een paar fixen
#1 in creative de onnodige plots weg er zij een heleboel plots die onzin er op hebben om spawn van crea zou het leuk zijn om veel mooi plots te zetten voor mensen hun inspiratie
#2 het fixen van de spec mode in hungergames als je spec bent kan je iemand blocken dat kan die gene zijn leven kosten en ook is het heel oneerlijk als je bijvoor beeld op iemand ride dan werken pearls niet en boog dat kan beteken dat die gene verliest ( maar ride is zo leuk) XD


dit was watik in gedachten had
Greets Pluis

zoek je me ik ben wel creative :D
 
  • Like
Reactions: olaf

PluizigeEgel

Niet Verified
27 mrt 2015
10
10
79
24
ik heb teveel getypt D;
 

olaf

Supreme
Spyckertje
Spyckertje ✔
Supreme
24 aug 2014
14
5
77
Qukecraft wat je money kan verdienen zoals 1 kill 2 tk en dat je ook in game geld komt en dat je daar je wapen mee kan upgrade
 
  • Like
Reactions: Razertime
Status
Niet open voor verdere reacties.