Comeback van hauntedmc? mijn ideeën...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
COMEBACK van HAUNTEDMC? 1000+ spelers?

Hey,

Laat ik toch eens een topic maken over misschien wel een COMEBACK van HAUNTEDMC

Hieronder wat tips voor een COMEBACK en waarom is het zo verlaagd?
Verdeel de server op in twee delen
Inderdaad, in twee delen. Ik zat te denken aan.....
-1.10 Survival/Creative/Vanilla server, voor alle 1.10 fans! (En worldedit voor iedereen op Crea?)
En...
-1.8 Kitpvp/Miners en natuurlijk alle andere minigames/games die er nu zijn...En misschien PRISON weer?


Waarom is het spelersaantal zo verlaagd?
Daar zijn meerdere antwoorden op...
-Jullie zijn na de 1.9 update veel in onderhoud geweest en er zijn veel bugs gekomen door 1.9/1.10. Hierdoor zijn mensen ermee gestopt
-Prison is weg wat toch veel gespeeld werd...
-Jullie zijn overgegaan naar 1.10, Veel mensen haten 1.10 pvp en zijn dus ook gesopt op Haunted...daarom ook de tip om het in 2 delen op te splitsen...



Wat ik zelf heel erg jammer vind is dat er zoveel mods die er al heel lang waren weg zijn gegaan/gedemote zijn...Onlangs is @Datdus gedemote, daarvoor ook nog vele andere trouwe mods. Waar is de community gebleven? Waar is de gezelligheid?

Ik hoop dat je de moeite neemt het te lezen @remymine

MVG,
Bob aka iBob62
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: dyllann and xBennie
D

Datdus

Guest
Ik waardeer je optimisme en enthousiasme. Ik hoop dat voor spelers als jij er nog lang een gezellige community en server blijft bestaan.

Gr,
Datdus
 
Last edited by a moderator:

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
En ik heb inderdaad gehoord van andere bronnen (LeviboyNL zijn YT) dat er achter de schermen ook dingen gebeurde...En dat Levi daarachter is gekomen door info van ex-mods..Maar al die bullshit maakt mij niet uit. Oke, Achter de schermen zijn vast fouten gemaakt maar who cares? Iedereen maakt fouten? Of niet soms. Laten we weer teruggaan naar de oude tijden...De oude community en gezelligheid....
 
  • Like
Reactions: remymine

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
@Cas

Nou...Je weet het niet. Als Remy luistert naar me en weer 1.8 doet, zou het kunnen lukken...Maar als hij andere dingen gaat doen, dan gaat het waarschijnlijk niet meer lukken.
 

Larsss

Niet Verified
28 apr 2016
2
4
87
21
Plopkoek land :)
Waarom al die kritiek op Bob? Bob geeft gewoon zijn Ideeën om THN MISSCHIEN weer zoals vroeger te laten worden, kom op zeg..
 

SeasonGuard

Niet Verified
14 jul 2016
6
1
52
Maar het "staff team" vindt zich zelf veel beter dan de spelers, ze blijfen bannen bannen bannen voor wat? Zelfs voor een penis wordt je 6 maanden banned, like wtf.
Haunted heeft 300k verschillende spelers waarvan er nog 100 pee dag spelen, gl met die "comeback".

Je kan ook wat netter je mening geven ;)

Groet, Michael
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
@Larsss inderdaad...Maar helaas gaat dat niet lukken. Remy wil versies vooruit denken...niet achteruit. Dus die 1.8 komt niet meer. Dus THN moet opnieuw spelers gaan krijgen. Behalve de trouwe spelers, die zijn er nog ;-)
 

Wasted Penguin

Niet Verified
2 mrt 2016
35
48
159
33
De Lier
www.linguascripta.com
De community is zo krachtig dat spelers die al lange tijd geleden gebannen zijn nu nog steeds op dit forum komen om te reageren op deze topics. Zegt toch iets denk ik. Van de week kregen we nog bezoek van bigsheepftw en mainrr. Waarschijnlijk zit Haunted nog steeds in hun achterhoofd. Top om te zien dat we dat effect brengen. Het is bashen, bashen en nog eens bashen. Daarbij denken mensen ook nog dat wij elke avond zitten te treuren om het zinloze getrap tegen de server. Mensen misdragen zich of houden zich niet aan de regels, worden hierna gebannen waarna ze ook nog verhaal komen halen en haat gaan zaaien. Kijk dan eens in de spiegel zeg ik dan.

Veel mensen zeggen 'maar wat'. In plaats van te vragen aan Remy wat zijn toekomstvisie is proberen leden dat hier voor hem in te vullen. Wij denken maar aan één ding momenteel en dat is gezelligheid op de server. Het leuk hebben met elkaar en of dat nu 150 of 250 mensen zijn maakt niet uit. Jullie zijn spelers en het zit hem in de naam: je komt op Haunted om te spelen; houdt je daar dan ook mee bezig. Laat ons achter de schermen maar 'klooien' en ookal gaat het soms wat minder; we kunnen nu alleen nog maar omhoog. Wij hebben iets te bewijzen aan jullie en moeten ervoor zorgen dat de server soepel draait. Laat ons bouwen aan en op een gezonde basis voordat de grootse plannen op tafel komen.

Nog even een reactie op bigsheepftw: ''I never gave you a reason to hate me. You're just creating your own little drama of pure insecurity.''

Megabuuhtje denkt hier ook even te reageren. Ook voor jou geldt: kijk eens in de spiegel. Ik denk dat je recordhouder bent van bans, mutes, warns en kicks. Wel top dat je nog op het forum kijkt.

Ibobpvpz_, kom een avondje op teamspeak, benieuwd naar je verhaal: ts.hauntedmc.nl
 
Laatste update:

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Topic wat opgeschoond.

Na deze update week gaan we bekijken hoe het ervoor staat er kunnen we hier met z'n allen evalueren wat er nog moet gebeuren aan de server :)
 
  • Like
Reactions: Rik 2004
Status
Niet open voor verdere reacties.