Combatlog overdreven<- !!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Er is nu een update van Combatlog heb ik gemerkt, en dat is nu 250 tokens !!!!! IEDEREEN vind dit overdreven. Als iemand nou een Minecraft CRASH heeft, of een timeout door z'n internet die opeens buggt ofzo of LAGG heeft. dan verliezen ze 250 tokens zonder dat ze WOUDEN combatloggen. Ja natuurlijk dan zul je zeggen : Dat ze niet pvp'en als ze lagg hebben. Denk dan maar aan de volgende, wat als ze geen BETER internet kunnen krijgen en gwn willen pvp'en ? Een combatlog vind ik prima, Maar 250 tk ? No thank you. Ik zou nog neutraal zijn als 't ONDER de 150 blijft. Zou dit kunnen veranderen aub? Hier wat screens van de negatieve combatlog :
2015-04-06_20.36.14.png
2015-04-06_20.36.16.png
 

caviakop

Niet Verified
19 dec 2014
38
5
84
Klopt het is wel een beetje overdreven ja.
 

colinmeinema

Niet Verified
3 aug 2014
48
12
119
23
Gelijk, 100 tokens is wel redelijk. Maar 250 is te veel.
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Niet dat ik like-addict ben, maar druk dan op de Mee eens knopje ;) Dan iet remy het gelijk sneller :)
 
  • Like
Reactions: GewoonBeast

Thijss

Niet Verified
9 nov 2014
56
7
102
Ik speel niet vaak kitpvp, maar net speelde ik het en zag dat iemand combatloggde, maar 250tk vind ik eigenlijk ook teveel ja

Thijs
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
250 is wel veel maar combatloggen is bij mij ook nog nooit gebeurt. als je laggt waarom speel je het dan? en als het gebeurt vote een paar keer en je hebt het weer terug. wat ik dacht toen ik die chat zag op kitpvp (ik was ook online) dacht ikk "maak er geen drama over stop met zeuren" ze willen het ook op youtube zetten dat is heel goeie reclame hoor (not)

mvg Twana
 

rijnier

Niet Verified
12 okt 2014
136
40
144
Heemstede
250 is wel veel maar combatloggen is bij mij ook nog nooit gebeurt. als je laggt waarom speel je het dan? en als het gebeurt vote een paar keer en je hebt het weer terug. wat ik dacht toen ik die chat zag op kitpvp (ik was ook online) dacht ikk "maak er geen drama over stop met zeuren" ze willen het ook op youtube zetten dat is heel goeie reclame hoor (not)

mvg Twana
"Als je laggt waarom speel je het dan?" Dan zou ik dus nooit meer mogen spelen van jou?
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
250 is wel veel maar combatloggen is bij mij ook nog nooit gebeurt. als je laggt waarom speel je het dan? en als het gebeurt vote een paar keer en je hebt het weer terug. wat ik dacht toen ik die chat zag op kitpvp (ik was ook online) dacht ikk "maak er geen drama over stop met zeuren" ze willen het ook op youtube zetten dat is heel goeie reclame hoor (not)

mvg Twana
zoals ik eerder in m'n post zei : Als je NIETS anders hebt dan lagg door slechte internet provider, en je pvp'ed erg heel graag. En je timed out, aan wie zit de fout? niet aan jezelf. Ik begrijp dat combatloggers gestraft moeten worden, maar zou een soort van ban van 10 min niet genoeg kunnen zijn ipv van tk in kitpvp ? In kitpvp heeft 't nauwelijk zin dat je combatlogged, aangezien je niets verliest. mssn een soort van acces tot kitpvp verbieden voor 10 min elke keer.
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
ik heb 't over KITPVP niet FACTIONS.
 

GewoonBeast

Niet Verified
16 apr 2014
154
32
139
22
Arnhem
Mee eens neem een voorbeeld:

Ik ben lekker een uurtje kitpvp aan het doen en ik heb 250 tokens verdiend. Ik wil van texture pack veranderen maar minecraft crasht. Doordat mijn pc niet heel erg voor gamen geschikt is, dan zou er dus een combatlog aan vast zitten van 250 tokens! Dan heb je geen tokens meer, wat ik hiermee wil zeggen dat ik het op prijs zal stellen als de prijs van de combatlog weer naar 50 tokens kan worden teruggezet.



Mvg Beast
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
'De wil des heres (@remymine) is wet.'
'De klant (speler) is koning'
Tja, welke geldt hier nu?
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
De staff ploeg doet hun best om Haunted goed te laten runnen. Alles proberen ze te doen naar onze zin, en als ze iets fout doe protesteren jullie al direct. Je kan niet alles naar je zin hebben nergens kan dat. Heb respect voor de helpers hier (moderators, admin , owner).

mvg Twana
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Ik vind dit juist wel Nice :) Zo kunnen mensen ook minder combatloggen op factions etc... (larsbazijn)
Hier verhelp je niks mee....
Ze rennen weg tot ze uit combat zijn en loggen dan uit... das geen combat log :(
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
De staff ploeg doet hun best om Haunted goed te laten runnen. Alles proberen ze te doen naar onze zin, en als ze iets fout doe protesteren jullie al direct. Je kan niet alles naar je zin hebben nergens kan dat. Heb respect voor de helpers hier (moderators, admin , owner).

mvg Twana
Ik heb respect voor hun werk, ik vind de laatste mioni - updates en fixed wel goed. Maar af en toe mogen mogen spelers priotesteren als iets overdreven is of als iets echt niet kan. We kunnen niet allemaal akkoord zijn met 1 iets ;) Als ik nou zou protestern over alles waar ik niet mee akoord ben, geloof me heb ik zo'n 100 topics gemaakt. Het gaat er gwn om dat soms staffs ook foutjes / iets te snel denken bij een update ofzo. Anders hebben hun goed werk gedaan hoor? ;)
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Hier verhelp je niks mee....
Ze rennen weg tot ze uit combat zijn en loggen dan uit... das geen combat log :(
Definitie van combatlog : TIJDENS een combat LEAVEN. Dat je tagged bent of niet, dat je dan wegrent endan uitlogged ofzo. Dat is combatloggen ;)
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Definitie van combatlog : TIJDENS een combat LEAVEN. Dat je tagged bent of niet, dat je dan wegrent endan uitlogged ofzo. Dat is combatloggen ;)
I know, maar vinz bedoelt dat hij wegrend en later uitlogd ;)
Dat kan je alleen verhelpen door de combat tijd langer te maken en het strafbaar te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.