City Construction Challenge

Als je mee zou willen doen welk niveau van de challenge trekt je dan het meest aan?

  • classic

    Votes: 1 25,0%
  • normal

    Votes: 0 0,0%
  • hard

    Votes: 1 25,0%
  • insane

    Votes: 2 50,0%
  • combinatie van (zeg dan ook wat wel en wat niet uit welke niveau's)

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    4
Status
Niet open voor verdere reacties.

great_hellup

Premium
great_hellup
great_hellup ✔
Premium
19 sep 2013
1
3
79
Heyhey allemaal,

ik ben een hele poos terug een keer een challenge tegenkomen op het minecraftforum, heb deze meerdere keren in me uppie gestart maar dan is het toch niks aan na een poosje.

Nu dacht ik misschien is het leuk om dit eens een keer met een paar man te gaan doen?

De bedoeling van de city construction challenge is om, je raad het al, een stad te bouwen.
Maar dit mag je niet zomaar 1, 2, 3 doen, er zijn regels, stages en wat al niet meer.

zo mag je in stage 1 alleen maar hout en houten tools gebruiken, en in stage 2 komt er dan stone bij, een volledige uitleg is hier: http://www.minecraftforum.net/topic/607484-the-city-construction-challenge/ te vinden.

Ik hoor graag of er mensen zijn die dit een leuk idee vinden (en niet alleen leuk idee maar ook mee zouden willen doen natuurlijk)

mvg,
Great_hellup
 
  • Like
Reactions: whitch

Horsea_

Niet Verified
29 okt 2013
6
8
119
Schiedam
Lijkt me een geweldig idee!! Erg leuk! =]
 

great_hellup

Premium
great_hellup
great_hellup ✔
Premium
19 sep 2013
1
3
79
Het lijkt mij dan een idee om die te gaan doen op de 1.7.2 survivalmap als die er komt. Iedereen heeft dan toxh een verse start en dan is er ook nog meer dan genoeg ruimte om een mooie plek te zoeken. Ik zal binnenkort is een lijst gaan maken met de regels die ik denk wat we wel en niet moeten doen.
Dit om het aan de ene kant wat makkelijker te maken en op sommige punten wat moeilijker.
 

Nookie_S5

Supreme
Nookie_S5
Nookie_S5 ✔
Supreme
22 okt 2013
335
61
224
Netherlands, Limburg
Heb nog niet echt in team verband aan bouw werken mee gedaan maar het lijkt me wel heel leuk!
Lijkt mij ook leuk om dit in 1.7.2 te staren dus, keep us posted!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.