Gesloten Christmas idea

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Hey lieve hauntieeeeesss,

Jullie denken vast: het is pas net midden september de scholen zijn pas net weer begonnen... Waarom begint hij nu al met kerstmis?! Nou ik zal het even snel uitleggen.

Mijn idee is zeg maar dat iedereen zijn/haar naam op een briefje schrijft en deze dan inlevert bij mij. (Dit mag ook via een privé bericht op het forum.) Deze namen zullen dan tegen oktober/november gehusseld worden.
Als ze gehusseld worden kan iedereen een kaartje trekken waar een bepaalde naam op staat. Het is dan de bedoeling dat jullie (de gene die een kaartje hebben getrokken) een leuk cadeau gaan maken voor kerstmis om aan de andere te geven!

Kunnen jullie het een beetje begrijpen? Zo nee, stuur even een berichtje op het forum met je vraag dan leg ik alles nog wel eens uit.

Het doel hiervan is simpel:
-Je leert zo nieuwe mensen kennen (misschien maak je zelfs vrienden)!
-Zo geef je ook de mensen die bijvoorbeeld geen kerst vieren toch een leuk en fijn gevoel!

Hopelijk doen jullie mee!! Tagg iedereen hierin dus als je vrienden kennissen die ook op de server spelen want met hoe meer man we zijn hoe leuker het gaat worden!

Mvg
The_GloriousWolf
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Natuurlijk mag je een rank kopen voor iemand anders. MAAR het is niet zeker dat je dan zelf ook een rank terug krijgt want je weet niet wie jou naam heeft en het mag ook niet door verteld worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.