ChaoticAccuracy

ChaoticAccuracy

Niet Verified
22 apr 2014
2
0
60
31
Gent
Hallo allemaal,

Ik ben Kevin Reekmans aka: ChaoticAccuracy (dit is in alle games die ik speel zo).

In minecraft op de computer ben ik vrij groen, speel het nu een tijdje... Ik weet niet hoe lang het ondertussen is, maar als je het perse wil weten kan je het zien aan de datum waarop ik de Haunted server joinde!
Haunted is de enige server waarop ik speel en dit wens ik zo te houden. Misschien ga ik ooit singleplayer games recorden en een youtubekanaaltje maken.


Eerder speelde ik wel op de xbox van mijn jongere broer, die broer is 5 jaar jonger dan mij en ik heb ook nog een zus die 3 jaar ouder is (en voor de grapjassen onder jullie=> ze heeft een vaste relatie 2 kinderen). Van het oudste ben ik de Godfather!

Ik heb een vriendin waarmee ik bijna samenwoon, we zijn nu 2 jaartjes en 8 dagen samen. (dit onthoud ik makkelijk doordat het zo dicht bij m'n verjaardag ligt)

Ikzelf ben 21 nou ja, nog 3 dagen althans... Eigenlijk ben ik eerder 22 dan 21 maar goed, vanaf 19 mei is het dus 22 jaar. Mijn verjaardag zal gevierd worden op de server waar ik het grootste deel van mijn tijd besteed: Skyblock. Een dropparty is reeds gepland en voorbereid op mijn eigen island.


Bij deze wordt het uur bepaald:
Maandag 19 mei om 20u15 zal het startsignaal gegeven worden en zullen de droppers zich van hun beste kant laten zien!!!

Nog belangrijke dingen over mezelf?
- Werk Ik ben op zoek naar werk (weet vanavond meer :P)
- Interesses Sport, Boeken, Gaming, Bewegingswetenschappen...
- Films Braveheart, Last of the Mohicans en Gladiator zijn m'n favorieten
- Muziek Mijn smaak blijkt zeer variabel, ik hou niet van rages merkte ik eerder al
- Games Counterstrike:Source en GO, League Of Legends, Garry's mod en Minecraft

Op het forum ben ik nog niet erg actief geweest, maar daar kan vandaag wel eens verandering in komen.
 

_Mrvinz_

Niet Verified
25 jan 2014
203
35
234
21
Netherlands
twitter.com
Leuk man :) Veel plezier met je verjaardag alvast! En Gefeliciflapstaart :P
 
  • Like
Reactions: ChaoticAccuracy

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
je hebt vrij veel info gegeven over jezelf en wat je zoal doet :)
ik en denkend de rest van de server leden, hopen dat je een fijne tijd hier mag beleven
ik zou zeggen join the club van HN :D

vriendelijke groeten whitch :)
 
  • Like
Reactions: ChaoticAccuracy

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.688
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Hohoho

"Counterstrike:Source en GO"

Dit vraagt om 1vs1 battle
 

ChaoticAccuracy

Niet Verified
22 apr 2014
2
0
60
31
Gent
remymine zei:
Hohoho

"Counterstrike:Source en GO"

Dit vraagt om 1vs1 battle
CSS is eeuwen geleden en CS:GO heb ik maar 20 uurtjes op ofzo :D

Maar k wil gerust wel 1V1, maar niet te lang want ik hou mezelf graag in de waan dat ik er goed in ben. Mis de goeie oude tijd wel xD :D

En daarna keer samen op anderen knallen toch dan?
 

ChaoticAccuracy

Niet Verified
22 apr 2014
2
0
60
31
Gent
Even een kleine update

Ik heb zonet telefoon gehad van het bedrijf waar ik eerder solliciteerde.

Dus vanaf Dinsdag 20 mei ben ik een werkende mens! je zal me minder vaak zien maar ik blijf vaste klant bij haunted!!