happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
157
164
300
19
Velp
Heyhey Haunties,

Het is vandaag voor de Nederlanders onder ons Koningsdag, en daarbij dacht ik om deze dag specialer te maken en een nieuwe build uit te kiezen voor deze maand! (exclusief oranje tompouces, die moet je toch echt zelf halen :yum:).

Voor deze maand heb ik voor het eerst een bouwwerk uit een andere gamemode dan Survival uitgekozen, namelijk dit (koninklijke?) kasteel van @xSlayjemadre en (mede-eigenaar) @FabR3KT013 op Prison! Neem een kijkje naar dit prachtige bouwwerk hieronder op de screenshots:

''Je komt aan in de plotwereld, en het eerste wat je ziet is dit indrukwekkende kasteel. Je loopt door de poort naar het binnenplein en je ziet wat stallen, een hoop ingangen en een trap naar de brug die zich tussen de 2 torens verbindt. Er is ook een trap naar beneden die je leidt naar de storages, een supersmelter en zelfs een ondergrondse bar! Maar je kan ook naar boven gaan om te genieten van het uitzicht dat het je geeft over de plotwereld. Een perfecte plek om even te genieten.''

2021-04-27_13.03.04.png
2021-04-27_13.03.18.png
2021-04-27_13.03.40.png
2021-04-27_13.04.01.png
2021-04-27_13.04.40.png


Als je er zelf ook eens heen wilt gaan, dit plot bevindt zich in de plotwereld (bezoek deze via een NPC) op:
Plot ID -1;-1

Hierbij wil ik mijn complimenten geven over dit bouwwerk: Ik vind het knap hoe je - ondanks de beperkte resources - zo'n mooi kasteel in elkaar hebt kunnen zetten, geef niet op en ga zo door!

Dat was het weer voor deze maand! Volgende maand zal er weer een ander bouwwerk in de spotlights komen, dus pak je tools en resources er maar alvast bij :wink:

Veel speelplezier op HauntedMC!
 
  • Winner
Reactions: Luckie07

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Epic! Ben benieuwd wat er gebeurt zodra we binnenkort de map updaten met alle nieuwe servershops en quests voor nieuwe blocks :) Komen dan nog veel meer bouwmogelijkheden bij :)