[bug] mail plugin foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

macfreek

Niet Verified
3 mrt 2016
7
1
52
www.macfreek.nl
Als ik in-game op Haunted-MC 1.0, surivival2 het volgende intik "/mail send jefkedebeer Hallo" krijg ik de volgende melding:

"Hier klopt iets niet: Can't find resource for bundle java.util.PropertyResourceBundle, key mailFormat".

Klinkt als configprobleempje met de mail plugin.
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
Als ik in-game op Haunted-MC 1.0, surivival2 het volgende intik "/mail send jefkedebeer Hallo" krijg ik de volgende melding:

"Hier klopt iets niet: Can't find resource for bundle java.util.PropertyResourceBundle, key mailFormat".

Klinkt als configprobleempje met de mail plugin.
alleen de staff kan die plugin gebruiken jij hebt daar onderandere geen toestemming voor zover ik weet

groetjes sneaky
 

macfreek

Niet Verified
3 mrt 2016
7
1
52
www.macfreek.nl
@mr_sneaky1: Je opmerking lijkt me irrelevant.

Als het een kwestie van geen toestemming is, dan is de melding "Je hebt geen toegang tot dat commando."
Bij inloggen op de server krijg ik een melding "Je hebt geen nieuwe emails." Ook dat lijkt er op te wijzen dat het wel degelijk toegankelijk is voor eenieder.

Wellicht is het inderdaad zo dat spelers geen toestemming zouden moeten hebben, maar dat betekent alleen maar dat er twee fouten in de config zitten: bovenstaande resource foutmelding, én de permissies die niet goed zijn.
 
K

Kogetsoo

Guest
Freek heeft gelijk. Naar mijn weten werkt die specifieke functie al heel lang niet. @remymine kan je vertellen of deze functie in 2.0 zit. :)

Groeten,
Koge
 
Status
Niet open voor verdere reacties.