Bspkrs' mods

  • Topicstarter Deleted member 3030
  • Startdatum
  • Topic Volgers 5
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 3030

Guest
Hi, ik zag deze mods in een video van een bekende youtube, ik wil ze ook graag downloaden, maar de vraag is: mag het?! Ik weet namelijk niet of het is toegestaan op haunted.

Mods staan hier >> http://www.minecraftforum.net/forum...82347-bspkrs-mods-armorstatushud-directionhud


De mods doen het volgende:
de een is een kompas die de richting waarin je kijkt aangeeft. de andere laat zien hoe de durability van iets is of hoeveel je er van hebt in je hand. en de andere laat zien wat voor potion effect je hebt op het scherm.

Mod1:
ArmorStatusHUD1.png

ArmorStatusHUD2.png


Mod2:
DirectionHUD1.png

DirectionHUD2.png


DirectionHUD3.png



Mod 3:
StatusEffectHUD1.png

StatusEffectHUD3.png


StatusEffectHud2.png



@remymine @Kogetsoo @Datdus @Branolia @whitch @Oerbeer @Checkpointx @xBennie @walk3n_fridge @RainbowTreat @Mara @dauwdruppel @Peukware @Nookie_S5 @biba30 @LFplayer @proost_craft @Bliksem79
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Zolang er geen voordeel is voor de speler ten opzichte van spelers die het niet hebben, of te wel iets kunnen wat andere spelers zonder de mod niet kunnen, is er denk ik in mijn opinie geen reden waarom deze mod niet zou mogen.

Let wel als de mod andere dingen erbij doet welke je hier niet vermeld en deze leveren een voordeel voor jou op ten opzichte van andere spelers word hij als nog verboden.
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
nee die mag niet, is een mod met teveel voordeel in pvp dus hebben we hem verboden gewoonbeast
 

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
24
Zolang er geen voordeel is voor de speler ten opzichte van spelers die het niet hebben, of te wel iets kunnen wat andere spelers zonder de mod niet kunnen, is er denk ik in mijn opinie geen reden waarom deze mod niet zou mogen.

*uch* Gamingmuis *uch*
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)

colinmeinema

Niet Verified
3 aug 2014
48
12
119
23
nee die mag niet, is een mod met teveel voordeel in pvp dus hebben we hem verboden gewoonbeast
Iedereen kan Toggle Sprint/Sneak downloaden, dus k snap niet waarom het eigenlijk verboden is.
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
nee die mag niet, is een mod met teveel voordeel in pvp dus hebben we hem verboden gewoonbeast
Togglesprint is hetzelfde als constant sprint maar als jij je key: ctrl als sprint hebt en hem constant indrukt...
Is het hetzelfde dus vanwaar dat het verboden is ik bedoel iedereen heeft toegang dus tot een nietdownloadbare versie ervan als ze gewoon maar wat indrukken...
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Je kunt togglesprint/togglesneak toch niet checken, dus hoe wil je dat gaan straffen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.