Broke mouse - dpi.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Airflect__

Niet Verified
12 aug 2015
16
10
77
22
Hallo Airflect hier!

Dus ik zal het verhaal uitleggen:

Ik heb een hele oude muis die wel super chill is <3 Hij is zo'n beetje ouder dan mij zelf
maar nu is hij kapot :/. Ik wil dus een nieuwe muis fixen maar eerst moet ik de DPI (Snelheid van de muis zelf
+ Hoe ver je hem moet bewegen.) Eerst weten. Ik heb het al een paar keer op google op gezocht alleen ik kan het nog steeds niet vinden. :( Kan iemand me helpen die het wel weet? En misschien ook nog tips voor een nieuwe muis. Zelf dacht ik aan een gamingmuis Rat 7/ Rat. TE.

Nog enige tips? Dank.

Gr Air.
 

Shockerz

Supreme
Shockerz
Shockerz ✔
Supreme
24 feb 2015
424
36
194
Hi Airflect,

Zelf speel ik met de logitech G602 en ben daar bijzonder tevreden over.
Bij deze muis zitten o.a.
- 11 programmeerbare toetsen.
- Mooi software programma.
- En het resolutie bereik is 250 tot 2500 dpi.
- Draadloos met delta zero sensor zorgt voor nagenoeg geen vertraging.
Verder vind ik hem bijzonder fijn vasthouden, geeft goede ondersteuning en vind ik hem er wel gaaf uitzien :)

Succes met je keuze!
Gr. cchadcc
 

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Razer Mamba TE, aparte driver waar je alles naar je wens kan instellen.
  • 16,000 DPI 5G laser sensor
  • Up to 210 inches per second / 50 G acceleration
  • 1,000 Hz Ultrapolling / 1 ms response time
  • On-The-Fly Sensitivity Adjustment
  • Ergonomic right-handed design with textured rubber side grips
  • Chroma lighting with true 16.8 million customizable color options
  • Inter-device color synchronization
  • Nine independently programmable buttons with tilt-click scroll wheel
  • Razer Synapse enabled
  • 2.1 m / 7 ft braided fiber USB cable
  • Approximate size: 128 mm / 5 in (Length) x 70 mm / 2.76 in (Width) x 42.5 mm / 1.67 in (Height)
  • Approximate weight: 133 g / 0.29 lbs (with cable)

Muis: http://www.razerzone.com/gaming-mice/razer-mamba-tournament-edition
Driver: http://www.razerzone.com/synapse/

MVG,
Maximjc
 

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
496
181
295
23
Nederland
16.000 dpi wat heb je daar aan? Dat is 2 mm en je bent je hele scherm rond. Hoger dpi is niet beter, 80% van alle muizen hebben een slecht precisie met hoger dpi. Tenzij je ervan houdt. De tips die ik je mee geef, zoals cchadcc al zei muizen die lekker vast houden is al een groot pluspunt. Ga sowieso eentje met een lange levensduur (als het niet van de kwaliteit af gaat) en reactiesnelheid is ook een puntje.


Ik heb de razer deathadder en madcatz rat 3, bevallen mij allebei uitstekend. ;)


Succes
 

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
16.000 dpi wat heb je daar aan? Dat is 2 mm en je bent je hele scherm rond. Hoger dpi is niet beter, 80% van alle muizen hebben een slecht precisie met hoger dpi. Tenzij je ervan houdt. De tips die ik je mee geef, zoals cchadcc al zei muizen die lekker vast houden is al een groot pluspunt. Ga sowieso eentje met een lange levensduur (als het niet van de kwaliteit af gaat) en reactiesnelheid is ook een puntje.


Ik heb de razer deathadder en madcatz rat 3, bevallen mij allebei uitstekend. ;)


Succes

Ik speel ook niet met 16.000 dpi, hij kan tot 16.000 dpi :D. Deathadder is ook trouwens geen slechte keuze.
 
D

Deleted member 7527

Guest
Ik heb zelf de trust VIVY WIRELESS MINI MOUSE - BLUE
voor 10 euro gekocht bij de mediamarkt. Top ding draadloos ,snel en is zuinig op zijn batterij!
Alleen is deze helaas niet meer verkrijgbaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.