Bring back speedrun !

Status
Niet open voor verdere reacties.

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik herinner me een jaar geleden of 2 dat er nog ' Speedrun ' was. Het werd redelijk gemiddeld gespeelt per dag, en iedereen vond 't wel dikke lol !

Jammer genoeg is die weggehaald, alleen ik weet daar de reden niet achter. Het was wel 'n toffe gamemode, en is zeker een gamemode waar je veel tijd en moeite in kunt steken.

- Records ( natuurlijk moet dat erbij )
- Redelijk verschillende mappen
- Moet niet per se minstens 3 spelers ofzoiets nodig zijn om 'n spel te starten
- Leaderboards van welke mappen.
- Verschillende moeilijkheids levels. Zou tof zijn om te kiezen of je iets extremers wilt of wilt beginnen bij ' Novice '
 
  • Like
Reactions: Dimitri

Sfekke22

Niet Verified
7 jun 2017
64
24
147
24
België Vlaams-Brabant, Leuven
Ik meen mij ook nog zoiets te herinneren, dat was inderdaad wel eens echte leuk!
Het idéé van geen minimum spelers is volgens mij geen slecht idéé, gaat misschien zelfs ervoor zorgen dat meer mensen beetje per beetje joinen. (In tegenstelling to wachten op 2 andere mensen, meeste willen direct beginnen)

Misschien geen slecht idéé dat hie te posten?

Ik zou het graag terug zien :grinning:

- Sfekke
 
  • Like
Reactions: Dimitri

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Kan je inderdaad nog een keer noemen in het topic wat Sfekke hierboven heeft gezegd.

Ook weet ik dat er een ''Games Manager'' rank is, die gaat dus over de minigames. Helaas is er nog niemand gevonden die die taak op zich kan / wil nemen, maar wanneer die is gevonden zullen er ook sneller meer minigames komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.