blazearena sur bij /warp mobfarm

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
hoi allemaal,

sins kort zijn er een altijd xpfarm warps weg dat was voor mij heel vervelend maar ik heb hem terug.
mijn warp gaat voor groot gedeelte de xpfarm van proost_craft overnemen (zo heeft remy mij dat verteld).
ik heb daar dus een blaze arena maar let op de arena spawnt snel een veel dus het is het handigst als je er met een team ingaat!!!!!!!
dit is om te voorkomen dat er veel mensen dood gaan.
ik wil zelf een soort van toernooi organiseren dat je alleen en per team blaze meot gaan killen in de arena maar de uitdaging is dan om niet dood te gaan daarom is de regel eenmaal dood je mag alleen nog je stuff halen en dan tellen we de blazerods de gene met de meeste blazerods wint 5 dia het team met de meeste blazerods wint per speler 2 dia max 4 spelers in een team dus wil je meedoen geef je in een van de servers op bij mij ik zet het in een word en als ik het ga doen dan laat ik iedereen het weten oja en alleen ingaan mag altijd.

groetjes mr_sneaky10 of zeg maar gewoon rick

!!!laat een reactie achter als het je iets lijkt!!!
 
  • Like
Reactions: remymine

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
maar niet elke blaze geeft een blaze rod, houd je daar rekening mee?
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
ik zal proberen maar als jij als god meedoet moet je wel uit godmode
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
oja en legend mag geen fly gebruiken en god mag zowel geen fly als godmode gebruiken en dia armor is niet toegestaan anders duurt het veel te lang
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
sorry voor iedereen die er aan mee wouw doen maar het gaat niet door want /warp mobfarm is weg door remy sorry daarvoor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.