Bij de heks thuis! Sneakpeek N.8

RedRose0292

Bouwteam
Staff member
RedRose0292
RedRose0292 ✔
BouwTeam
6 jan 2019
50
65
167
de Apenheul
Heyy Haunties

Laten we maar even gelijk met de deur in huis vallen... We hebben deze week eigenlijk vrij weinig voortgang geboekt. Zaydrix is weer begonnen met school en ik begin volgende week ook weer. Daarom maar een kleine voortgangsupdate deze week.

Lopende project(en)

Zoals velen van jullie intussen door hebben heeft elk eiland zo zijn thema. Zo ook het laatste eiland welk het thema 1.16 en 1.17 heeft. Het 1.16 thema is tijdens het maken van concepteilanden gekomen. Toen we begonnen met brainstormen was 1.16 namelijk net uit, ja zolang zijn we al bezig!

1.17 is zoals jullie weten de nieuwste update en om 1.18 even voor te zijn is gelijk de caves update toegepast in de eilanden.

Het 1.16 en 1.17 deel hebben ieder hun eigen eiland. Op het nether eiland staat een groot heksenkasteel, wat je daar kan vinden moet je natuurlijk zelf ontdekken maar de buitenkant kan ik alvast laten zien!
1630700304872.png
Het 1.17 deel ga ik vandaag nog lekker niet laten zien want ik heb op Discord de wolwereld al gedeeld.

De laatste 2 eilanden zijn wel in hun soort uniek. Tussen de eilanden zal je moeten parkouren om er te kunnen komen. (Hint: begin alvast je parkourskills te oefenen.)

We hopen dat we volgende week even flink de tijd hebben om door te pakken om het 1.17 gedeelte ook af te krijgen voor de volgende sneakpeek. Dan kunnen we echt over gaan tot het inrichten van de nog ongeveer 50 huisjes, waarvan de onder en boven verdieping nog moet, maar dat is voor een andere keer!

Daarnaast zijn wij nog opzoek naar bouwers om te helpen bij onze projecten, dus denk jij dat je binnen het team zou passen solliciteer dan via een ticket op https://hauntedmc.nl/support en wie weet bemachtig jij binnenkort dat lichtgroene tagje voor je naam.

Tot de volgende sneakpeek!

~ Het HauntedMC bouwteam