Bewijs dat ik niet hack

Status
Niet open voor verdere reacties.

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
En die rap soepen lijkt wel alsof je macrokeys hebt, want ikzelf kan niet soepen en aanvallen tegelijk, ( ik bedoel tijdens dat je soept nog met je soep slaan ) ik ken er niet veel die dat doen ( eigenlijk niemand ) het is indd geen autosoep, ik denk eerder macrokeys... Idk hoe het zit, maar is mijn mening.
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
En die rap soepen lijkt wel alsof je macrokeys hebt, want ikzelf kan niet soepen en aanvallen tegelijk, ( ik bedoel tijdens dat je soept nog met je soep slaan ) ik ken er niet veel die dat doen ( eigenlijk niemand ) het is indd geen autosoep, ik denk eerder macrokeys... Idk hoe het zit, maar is mijn mening.
Wat is macrokeys?
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Niets dat je moet weten ;) En Timlee, macrokeys is niet alleen op keyboard. Doe niet alsof je niet weet wat het is, 2 jaar mc en niet weten wat macrokeys is? komop, zelfs m'n broer van 5 weet wat het is. ( bewijzen van spreken natuurlijk )
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
En die rap soepen lijkt wel alsof je macrokeys hebt, want ikzelf kan niet soepen en aanvallen tegelijk, ( ik bedoel tijdens dat je soept nog met je soep slaan ) ik ken er niet veel die dat doen ( eigenlijk niemand ) het is indd geen autosoep, ik denk eerder macrokeys... Idk hoe het zit, maar is mijn mening.
ik doe dit ook :P
als je snel hotkeyt gebeurt het automatisch
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Pelle, er is een verschil tussen hotkeyen en macrokeys. Najah, ik kan mij er eigenlijk niet bij moeien, ik gaf m'n mening. I'm outta here.
 

Timlee117

Niet Verified
3 jan 2015
27
5
47
27
En die rap soepen lijkt wel alsof je macrokeys hebt, want ikzelf kan niet soepen en aanvallen tegelijk, ( ik bedoel tijdens dat je soept nog met je soep slaan ) ik ken er niet veel die dat doen ( eigenlijk niemand ) het is indd geen autosoep, ik denk eerder macrokeys... Idk hoe het zit, maar is mijn mening.
Je hebt mij toch gehoord hoe ik klik en hoe ik refill enzo?
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
wat hij doet lijken gewoon hotkeys hoor...
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
natuurlijk weet ik dat er een verschil is tussen hotkeyen en macrokeys.
maar wat is t verschil tussen hij en mij. hij doet het niet veel sneller volgens mij...
 
  • Like
Reactions: Timlee117

1_BART_3

Niet Verified
27 sep 2014
26
13
104
24
in thoughts
Ik was er bijna de hele tijd bij. Ik ben geen goede pvper, -wat je zie tin het filmpje- maar ik kan wel een goede pvper herkennen. ook zie ik het verschil tussen een goede pvper OF hacker :rolleyes: ik weet 1000% zeker, dat hij geen hacks heeft, hotkeys en blockhits zijn geen hacks?;) ik bedoel dit trouwens niet gemeen, maar vind het sneu als hij nog onterecht een poosje blijft gebant :)

1_BART_3
 
  • Like
Reactions: Pelle and Timlee117

1_BART_3

Niet Verified
27 sep 2014
26
13
104
24
in thoughts
autosoup is na mijn weten een hack, die automatisch voor je soupt? @Sherwan_
 
Status
Niet open voor verdere reacties.