Better sprint mod

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timlee117

Niet Verified
3 jan 2015
27
5
47
27
Hoi, Ik vroeg me af of bsm oftewel better sprint mod toegestaan is op de server.

Groeten Tim ;)
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Ik weet niet precies wat de better sprint mod doet maar de meeste sprint mods zorgen ervoor dat je altijd sprint en soms ook dat je naar achter en naar de zijkanten kan sprinten.
Dit geeft een voordeel in pvp dus t lijkt me niet toegestaan
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Ik weet niet precies wat de better sprint mod doet maar de meeste sprint mods zorgen ervoor dat je altijd sprint en soms ook dat je naar achter en naar de zijkanten kan sprinten.
Dit geeft een voordeel in pvp dus t lijkt me niet toegestaan
Nope ik ken het ik heb het niet maar je sprint da. Altijd dus je hoeft niet meer w w in te drukken of 2 x naar voren dit KAN je ook op je keyboard instellen bij controls mij lijkt dit dus hetzelfde dus ik heb er vrede mee
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Maar bij die sprint key moet je nog die knop ingedrukt houden, met die mod niet. Hierdoor heb je een extra vinger vrij en dit maakt vooral soupen makkelijker.
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Zo'n mod is niet toegestaan, 99% zeker
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Nope ik ken het ik heb het niet maar je sprint da. Altijd dus je hoeft niet meer w w in te drukken of 2 x naar voren dit KAN je ook op je keyboard instellen bij controls mij lijkt dit dus hetzelfde dus ik heb er vrede mee
Veel players gebruiken z z om te lopen, maar ik gebruik ook w w
 

Timlee117

Niet Verified
3 jan 2015
27
5
47
27
Ik zie de ernst er niet in het zijn geen pvp hacks ofzo maar het helpt je om beter te kunnen sprinten
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Alles moet je zelf kunnen in een server, zeker in die van Haunted, alle mods die je kunnen helpen met pvp, wat jou easier maakt om te kunnen pvp'en, en dat is dan een grote voordeel zodat je sneller mensen kan killen. Het mag NIET einde discussie.
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
mja, anders plaats hier ff een linkje van die mod ofzo.... want uit jullie random verhalen is het echt heel moeilijk om duidelijk uit te halen of het nou een illegale mod is... maar volgens mij wel, want ik geloof nooit dat het alleen je sprint op n andere knop zet, want dat kan je ook gewoon in minecraft instellen toch? volgens mij doet die better sprint mod meerdere dingen, zoals zorgen dat je niet 2x hoeft te drukken (dat is illegaal, geeft je een voordeel) en ik heb het idee dat het nog meer dingen doet die eigenlijk niet mogen ;)
 
  • Like
Reactions: Timlee117

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
bij die mod sprint je dus automatisch das niet hetzelfde als in normaal minecraft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.