Geweigerd Beste staff van haunted... [unban aanvraag]

Status
Niet open voor verdere reacties.

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Beste staff van Haunted,

Ik heb een 6 maanden ban gekregen voor staff disrespect. Mij spijt het heel erg wat ik gezegd heb en ik wilde graag op The Haunted 2.0 deel uitmaken van de community.
Ik zat dus op een privé server en toen kwamen staffleden van THN. Sommige die online waren mogen Haunted niet en ik was (nogmaals heel erg sorry) aan het meedoen.
Er zitten veel vrienden van me hier en daar wil ik graag nog mee chatten en dergelijke. En omdat ik geen Skype enz. heb en zij geen forum account wil ik graag op de server. (En ik ben zo verschrikkelijk benieuwd naar 2.0, omdat ik hoor dat het heel leuk is!) En ik heb al een God rank en ik was eigenlijk van plan om misschien Supreme te kopen, dus natuurlijk vind ik het wel zonde.
En naar mijn mening vind ik 6 maanden wel lang, omdat ik echt niet zo verschrikkelijk veel heb gezegd in verhouding tot de anderen die online waren op dat moment.

Dus mag ik alstublieft een unban op mijn account (xButtercup_, ik denk dat ik binnenkort een namechange doe, by the way)
Bedankt voor het lezen,

Met vriendelijke groet,
xButtercup_
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
Dag sheepy,

Ik heb jou een Community ban gegeven. Dat houd in dat je de komende 6 maanden niet meer welkom bent op de Haunted servers. Er was een duidelijke disrespect voor de server en staffleden. Dit accepteren wij absoluut niet.

hierbij is je aanvraag geweigerd.

Mvg
Twana
 
Status
Niet open voor verdere reacties.