Geweigerd Beste leiders van haunted !

Status
Niet open voor verdere reacties.

carliene2233

Niet Verified
2 mei 2015
9
0
60
hallo Moderators van de Beste ServerHaunted-Network! hier bij vraag ik unban aan ik heb een ban van 6 maanden ( nu al meer dan 2 en een halve maand uitgezeten ) ik zal graag unban hebben want ik heb een plot Geraid ( geef ik ook toe) toen heb ik 6 maanden ban gekregen voor het ontlopen van ban mijn broertje heeft ban terwijl hij niks heeft gedaan zouden ik en mijn broertje graag unban mogen krijgen ?
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
ingame namen?
 

carliene2233

Niet Verified
2 mei 2015
9
0
60
De ingame namen zijn van mij EvilStravez_PvP (eerst PvP_xXRedyXx_PvP) en mijn broertje ItzMage_FTW (eerst PvP_Greeny_PvP) dat was het krijgen we mischien unban ? Op julie top server !
 

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
30
-
hallo carliene,

sorry voor de wat latere reactie.
de ban zal helaas blijven staan door de volgende reden:

op het tijdstip dat xxredyxx gebanned werd/was kwam je wel degelijk online echter op het acc van greeny.
dit bleek uit de gesprekken die je voerde richting andere spelers.

hoop dat ik je hierbij genoeg heb geinformeert.
dit topic zal nog 1 dag open blijven voor eventuele vervolg vragen.
 

carliene2233

Niet Verified
2 mei 2015
9
0
60
Beste Walk3n_Fridge ! Ik snap je maar wat ik niet snap is dat marijn (mijn broertje die hier NIKS mee te maken heeft wel ban heeft
 

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
30
-
zoals ik net al zijn heb jij doormiddel van het inloggen op pvp_greeny_pvp je ban ontlopen dat is dus 6 maanden ban waard.
het gaat ons er niet om of het jou account is of van je broertje jij ontloopt je ban en wij reageren daarop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.