Beste hauntedmc

Unban


  • Total voters
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bart de Ruiter

Niet Verified
28 dec 2014
0
0
40
18
ik ben in december-2014 geband voor hacken ik vind jullie de beste server ooit ik wil graag een unban
Kun je me alsjeblieft unbannen ik schaam me nou ook want ik heb dat in de server gezegd
ik heb hacks en toen hebben jullie me geband dus plzz a.u.b ik zou het niet meer doen.
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Verkeerde plaats voor een unban. Hier zal dus waarschijnlijk geen aandacht aan besteed gaan worden.
 

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.155
576
313
29
Ingame naam?
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Als je hackt is dat jou keuze maar de gevolgen moet je dan wel acceptteren want hacken verpest minecraft en als je denkt daar zomaar van af te komen heb je het mis.
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Artho heeft gelijk. hackers zijn hackers. Dat je beloofd het nietmeer te gebruiken, is het degelijk wel 10% van de mensen die dat zeggen dat het eigenlijk WEL doen. Als je geen permanente ban wou gehad hebben, had je maar beter niet moeten hacken. Want ik ben zeker dat toen je hackte, je in jezelf zei " haha, ze weten nog steeds niet dat ik hack ". Ik noem dit karma, en karma doet goed z'n werk !
 

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
ik ben in december-2014 geband voor hacken ik vind jullie de beste server ooit ik wil graag een unban
Kun je me alsjeblieft unbannen ik schaam me nou ook want ik heb dat in de server gezegd
ik heb hacks en toen hebben jullie me geband dus plzz a.u.b ik zou het niet meer doen.
Lesje geleerd? Erg dom van je, Gewoon niet hacken op de volgende servers waar je op gaat spelen.

-Master
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Dit is nu waarom 'Unban aanvragen' privé én zonder commentaar van niet-staffleden is: Men geeft een eigen oordeel over het 'slachtoffer van de ban', zij hebben daar echter niets over te zeggen. Dit kan de staff zelf ook wel.
Misschien is het handig om hier gewoon een slotje op dit topic te doen. :)
Geen commentaar.
 

mcvey

Niet Verified
14 dec 2014
0
0
23
24
Idd, hacken mag geen 2de kans, maar sommige mensen worden toch unbanned. Zeer naar is dat :P
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Algebruik je het 1x, het is er al over. Iedereen moet gelijke rechten hebben. Dat hij nu ultra skills heeft of niet. 1x hacken, al is het voor 1 kill, is voor mij erover. ( eigen mening ) En voor mij verdienen ze geen 2de kans.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.