Belangrijke strawpoll

Oude map terug?


  • Total voters
    55
Status
Niet open voor verdere reacties.

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
23
Kitpvp
Hallo Haunted-spelers, ik heb een vraagje over de kitpvp map. Sinds de nieuwe kitpvp map er is zijn veel oude spelers weg en is het minder fijn om er te pvpen. Is er nog kans dat de oude kitpvp en oude knockback terug komen? Voor degene die nog iets te melden hebben, meld het hier onder!
Gelieve de oude kits en oude plugins ook terug te nemen.
Kitpvp zou ook leuker worden als het 1.7+1.8 werd!
Wie weet komt dan ook de leuke oude community terug! <3

Check ook even deze topic! https://www.haunted-mc.com/threads/kitpvp-request.9867/
 
Laatste update:

zRadioactive_

Niet Verified
24 okt 2015
0
0
13
33
Nou max! Je hebt volkomen gelijk! Deze map is te groot voor de PvPers onder ons. Dus ik vindt dat de oude map terug moet!

xx Appelmoesje
 

LaNomi2001

Niet Verified
17 feb 2015
45
4
84
22
bruhh.. Dit pokke ding is veelste groot.. De oude map was veeele maalle gezelliger dan deze.. Remy verliest mensen door deze map
 

UmgItsSwekPvP_

Niet Verified
18 sep 2015
81
2
99
Remy, op insta zei je dat er nooit 100 mensen waren op kitpvp vroeger , dat sws wel en nu maximaal 20-30 Begrijp dat dit gwn saai is geworden
 

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
23
Kitpvp
Remy, op insta zei je dat er nooit 100 mensen waren op kitpvp vroeger , dat sws wel en nu maximaal 20-30 Begrijp dat dit gwn saai is geworden

Vroeger waren er stuk of 50/60 mensen. Er is 1x enorm veel mensen geweest en dat was toen de map online kwam. Logisch, iedereen is benieuwd, maar goed. Nu zijn er inderdaad nog maar 20-30 per dag online op de drukste momenten.
 

caviakop

Niet Verified
19 dec 2014
38
5
84
Ik denk dat de spelers die nog spelen de oude map leuke vinden. Voor mij maakt het niet zo veel uit ben toch al gestopt.
Ik stem ja :P
 

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
23
Kitpvp
Hij doet amper kitpvp dus eigelijk weet hij niet echt het verschil tussen de mappen zoals wij maar als hij voor nee stemt is dat zijn eigen keus ;)
 
Last edited by a moderator:

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Ik hoop dat de staff er wat mee doet...
 

TimoZ

Niet Verified
25 feb 2015
9
0
42
21
Wil ik ook graag, maar het zou ook fijn zijn als de oude map van factions terug kwam daardoor ook weer mensen weggegaan. En die map was gwn veel mooier en fijner
 

Kikebu

Niet Verified
20 mrt 2015
5
2
72
23
Duitsland
Haunted Network moet de oude map + 1.7 toevoegen. Ik vind als ze veranderingen hebben willen moeten ze soups laten droppen. Er zouden zo betere spelers op haunted komen. Er zouden dan ook actief mods moeten komen omdat er op de 1.7 meer hack client zijn. Er zijn intotaal niet zo veel mods online op haunted.
 
K

KjeldVeldhuizen

Guest
@Kikebu

Dus je wilt er 1.7 van maken waardoor er meer hackers komen en meer gezeur bij de pvp'ers?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.