Bedrock weghakken voor project r

Wel of niet weghalen?


  • Total voters
    4
Status
Niet open voor verdere reacties.

yolomonkey

Niet Verified
11 aug 2014
16
1
37
21
Heyo,
Misschien dat sommige mensen het al weten ben ik bezig met project R, maar daar gaat het niet over. Mijn vraag is of jullie bedrock willen weghakken voor ons (in de nether) dat zit namelijk een beetje in de weg. De precieze coards zijn: X: -1021 Y: 129 Z: 259 Op de bovenkant van de nether zijn de randen aangegeven met cobblestone de binnenkant van het cobblestone 'rondje' moet weg. Als dit niet mag is het dan wel legit als we het met saplings weg gaan halen?
Alvast bedankt.
M.v.g. Yolomonkey
 
Laatste update:

yolomonkey

Niet Verified
11 aug 2014
16
1
37
21
Project r oftewel project redstone, maken wij dingen met redstone dus bijvoor auto sugar cane farm niet overal zot redstone in Maarja je snapt hopelijk wat ik bedoel
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
wil je boven de nether een auto afk EXP farm maken? aangezien die ook rond zijn....

helaas, die ultimate exp farm werkt op het principe dat als je 1 mob daar aanvalt alle mobs in zijn buurt ook komen aanvallen, dit werkt, maar op grotere servers als dit zullen de nieuwe gespawnde mobs geen aggro krijgen en je dus niet meer aanvallen... wat die auto exp farm dus totaal useless maakt ;)
ik dacht, laat ik het maar even van te voren weten voordat jullie dat hele apparaat gemaakt hebben :p

btw, verder maakt het mij niks uit hoor,
van mijn part haal je met die jungle saplings een heel stuk bedrock weg, ik zal het niet missen ^^
 

yolomonkey

Niet Verified
11 aug 2014
16
1
37
21
Nee dit wou ik niet maken we momemteel bezig met kamers, voor ieder 1 die mee doet. En dit wil en we maken netzo als een plot in creative op een klein oppervlak veel dingen maken (in de hoogte). Zo deed ik dat dan als speler.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.