Geaccepteerd Ban voor niks!

Status
Niet open voor verdere reacties.

PandabeerSenna

Niet Verified
1 mrt 2016
17
0
65
21
Ik ben net geband terwijl ik naar de WC was, iemand anders heeft dan mijn naam gedaan maar ik was het niet!. 6 maanden nog wel ik deed NIKS, Bedankt RiseRob, voor ban voor niks!

voor adveteren nog wel! ik doe dat niet eens! ik heb er maar 5 waarvan er 4 doen! dus dit is gewoon onzin om mij te bannen voor NIKS! Ik ben nu echt heel verdrietig erom echt waar!

hallo
hier de moeder van senna...zaols senna al zei was ze naar de wc toe dus zij kan dit echt niet gedaan hebben...ik was erbij...ik vind 6 maanden heel erg overdreven voor iets wat ze niet heb gedaan...ik hoop dat je het terug gaat draaien...en laat even iets weten want het kan ook nog zo zijn dat iemand anders onder haar naam dat heeft gedaan....de kans is groot dat iemand dat met /nick (Senna zei dit) heeft gedaan....ze is erg verdrietig door dit gedoe...groetjes samantha weeda-van der velden
 
Laatste update:

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Beste Senna,

Ik zal je voor deze keer unbannen omdat ik niet geloof dat je opzettelijk adverteerde. Volgende keer goed oppassen met wat je doet en zegt en dit hoeft dan niet meer te gebeuren. Nog veel plezier op de server.

MVG,
RiseRob
 
  • Like
Reactions: PandabeerSenna
Status
Niet open voor verdere reacties.