Ban reset?

Status
Niet open voor verdere reacties.

NeonLight

Niet Verified
7 nov 2015
39
2
114
21
Hallo,

Ik hoorde dat er rond April een ban reset aan komt.
Is dat waar?

-Neon
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
image.jpeg
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Bij de vorige reset was het wel, Dat weet ik nog. Dus misschien hier ook een kans
Remy zegt op die foto van niet..
Maar ja, afwachten he ;)
 

xStrafeCombo__

Niet Verified
1 jan 2016
11
0
25
19
Bij de vorige reset was het wel, Dat weet ik nog. Dus misschien hier ook een kans
Ik vind eigenlijk dat iedereen bij een reset de kans verdiend om opnieuw te beginnen. Want een reset is een soort woord voor Nieuw begin dus dan vindt ik dat de gebande en gemute mensen ect ook een nieuw begin en een nieuwe kans krijgen.
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Ik vind eigenlijk dat iedereen bij een reset de kans verdiend om opnieuw te beginnen. Want een reset is een soort woord voor Nieuw begin dus dan vindt ik dat de gebande en gemute mensen ect ook een nieuw begin en een nieuwe kans krijgen.
Niet iedereen verdient dat. Sommige mensen zijn al meerdere malen gebant voor de zelfde reden bijvoorbeeld voor: Kill aura of x-ray. Als je ze dan gaat unbannen komen ze 9 van de 10 x weer terug met hacks.
 

xStrafeCombo__

Niet Verified
1 jan 2016
11
0
25
19
Niet iedereen verdient dat. Sommige mensen zijn al meerdere malen gebant voor de zelfde reden bijvoorbeeld voor: Kill aura of x-ray. Als je ze dan gaat unbannen komen ze 9 van de 10 x weer terug met hacks.
Alsnog verdienen ze misschien een eerlijken kans.Maar als je meerdere malen bent geband.Je extra in de gaten word gehouden door de mensen en de staff.
 

xStrafeCombo__

Niet Verified
1 jan 2016
11
0
25
19
Offline
ShockerzAdminStaff Member
Berichten:
452


Tijdens de release van Haunted 2.0 worden de bans en mutes niet ongedaan gemaakt.
Je ban staat voor ban omzeilen.
En hier gaat niets aan veranderden.

Je ban blijft staan.

Gr. Shockerz
(topic gesloten)
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Duidelijk antwoordt van de staffleden

Mensen krijgen GEEN unban.

-Dimitri
 
Status
Niet open voor verdere reacties.