Ban procedure

Status
Niet open voor verdere reacties.

xXAxe_AlphaXx

Niet Verified
25 mrt 2016
17
0
35
18
Ik vind dat bij een ban ook eerst moet word nagegaan of degene die geband word ook echt fout zit. Ik heb een deathtrap op faction gemaakt (wat legit is) en iemand had zijn home er in gezet. Hij ging vervolgens de hele tijd dood en reporte mij waardoor ik nu met een ban van een week aan mn broek zit. Ik vind dat heel oneerlijk en ik vind dat ik daarin mijzelf mag verdedigen, maar een mod wil niet naar mij luisteren en wilt ook niet zijn best doen om in te zien dat het niet mijn schuld was. ik vind dat hier veel meer aandacht aan besteed moet worden.
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
Ik vind dat bij een ban ook eerst moet word nagegaan of degene die geband word ook echt fout zit. Ik heb een deathtrap op faction gemaakt (wat legit is) en iemand had zijn home er in gezet. Hij ging vervolgens de hele tijd dood en reporte mij waardoor ik nu met een ban van een week aan mn broek zit. Ik vind dat heel oneerlijk en ik vind dat ik daarin mijzelf mag verdedigen, maar een mod wil niet naar mij luisteren en wilt ook niet zijn best doen om in te zien dat het niet mijn schuld was. ik vind dat hier veel meer aandacht aan besteed moet worden.
de banprocedures gaan altijd al zo en dr word echt naar gekeken of dr genoeg bewijs is dus niet zo zeuren maar gewoon je ban uitzitten is maar voor 1 weekje.

groetjes sneaky
 

xXAxe_AlphaXx

Niet Verified
25 mrt 2016
17
0
35
18
nou mijn ban is echt niet terecht ik heb genoeg mensen om dat te bewijzen. Ik kan ook mijzelf in een lavaput gooien en dan iemand reporten dat hij mij spawnkild.
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Dat je bent geband is behandeld door een Moderator, zij heeft goed gehandeld, Dus klaag niet meer maar zit je ban uit.
 

xXAxe_AlphaXx

Niet Verified
25 mrt 2016
17
0
35
18
nee dat heeft zij dus niet. Ik kan toch niks aan doen dat iemand vast zit in mijn deathtrap als ik ofline ben of wel soms ??
 

Wasted Penguin

Niet Verified
2 mrt 2016
35
48
159
33
De Lier
www.linguascripta.com
Het team van moderators doet hun uiterste best de server schoon te houden van hackers en cheaters. Er zijn regels voor zowel spelers als moderators. Op het moment dat je denkt dat je onterecht bent behandeld geef je dat aan in een unban topic, inclusief keihard bewijs van het tegendeel. Echter heb je dat al gedaan en is je ban blijven staan. De moderator in kwestie doet dat niet zomaar. Ik heb je poll verwijderd, omdat die op niks gebaseerd is.
 

xXAxe_AlphaXx

Niet Verified
25 mrt 2016
17
0
35
18
Ik kan moeilijk tegen bewijs tonen als ik niet eens online was tijdens het incident. Ik wist niet dat die jongen zijn home gezet had in mijn trap anders had ik al lang ingegrepen. Ik begrijp ook wel dat Moderators ook gewoon hun best doen en een grote verandwoordelijkheid hebben, maar als ik mijn onschuld wil bewijzen en dat word genegeerd door de gene die mij geband heeft en dat is het gene waar ik een beetje boos op ben. ik heb in mijn conversatie aangetoond dat ik er niks aan kon doen heb aangeboden om te skype en het uitteleggen en zelfs te laten zien wat er fout was gegaan en de enige reactie die ik krijg is 'regels zijn regels'. Daarom ben ik een beetje boos. Ik word niet echt serieus genomen terwijl dit een profesionele server is. Ik verwacht dan ook wel wat meer zeker als ik al 60 euro heb besteed aan donaties.
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Wat verwacht je nou van ons, omdat je een donatie hebt gedaan , dat jij er voorrang op krijgt? dat wij jou speciaal moeten behandelen?
Jij bent net zo als andere spelers een gast in ons huis, en daar moet jij je ook op aanpassen.
Wat betreft je ban die blijft staan , die was ook al afgewezen bij je unban aanvraag, het duurt in totaal 7 dagen , je bent daarna weer van harte welkom.
mvg whitch
 
Last edited by a moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.