Geweigerd Ban aanvraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeri076

Supreme
Joeri076
Joeri076 ✔
Supreme
7 apr 2015
144
8
154
31
Goedeavond,

Bij deze vraag ik een ban aanvraag aan tegen xCasanovaa dit is nu alweer de 2de keer dat hij op met een hack of met een tp glitch inside me base komt en me kills en alles opblaast tp glitchen is tegen de regels en de vorige keer was ook zijn ban opgeheven hij kan op welke manier dan ook door me vloer heen geen iedee hoe en weet ook niet hoe ik het moet bewijzen want als ik online kom word ik gelijk 1shot gekillt

graag dit keer wel iets aan doen

alvast bedankt

Joeri076
 

Joeri076

Supreme
Joeri076
Joeri076 ✔
Supreme
7 apr 2015
144
8
154
31
er komt nog een video aan waarin ik laat zien dat er nergens gaten in de walls zitten en alles nog gesloten is maar toch op 3 etages gesloopt is door creeper eggs door (xCasanovaa) hij heeft 1 sethome in me base staan maar die had @Dark_Obscurity uit me base verwijdert was je hieronder kunt lezen https://www.haunted-mc.com/threads/van-het-vraagje.11558/ toen had hij ook een ban voor een maand gekregen de reden is daar ook te lezen maar de ban was toen opgeheven ik weet niet waarom maar verwacht omdat het een vriend is van @remymine omdat ik op teamspreak regelmatig zie dat ze bij mekaar in een gesprek zitten vind dit om eerlijk te zeggen zeer oneerlijk en nu begint dit alweer dus wat word hier aan gedaan?
 

Shockerz

Supreme
Shockerz
Shockerz ✔
Supreme
24 feb 2015
424
36
194
Je hebt 24 uur om je bewijs te posten anders topic gesloten.

Gr. Shockerz
(topic 24 uur open)
 

Shockerz

Supreme
Shockerz
Shockerz ✔
Supreme
24 feb 2015
424
36
194
In verband met het niet op tijd inleveren van bewijs wordt dit topic gesloten.

Gr. Shockerz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.