Back2basics eerste updates.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey haunties

Helaas lang geen berichtgeving. Uiteraard voor vele van jullie zeer storend, maar ik word ook ouder en heb het in mijn privé leven enorm druk. Gelukkig zijn er altijd rustigere periodes tussendoor waar ik even alle tijd kan nemen voor HauntedMC. Dus hier de eerste verdere berichtgeving.

We need you! :)
Zoals jullie weten staat de ontwikkeling van de Haunted server op dit moment redelijk stil. Hier balen wij -de staff-, maar ook jullie de spelers enorm van. Wij zoeken daarom enthousiastelingen en vaste leden van de community die ons willen helpen, met het oog op de lange termijn, zodat Haunted zich weer verder kan ontwikkelen met veel toewijding van de betrokken staff en community.
Dus heb jij interesse en de mogelijkheden om ons te helpen, je kunt direct bij mij solliciteren, ik nodig je daarvoor graag uit op teamspeak (stuur vooraf wel eerst even een berichtje dat je interesse hebt op het forum naar me!).

Wat gaat er nu gebeuren?
HauntedMC is op dit moment erg groot voor de doelgroep en de ambities die we hebben. We willen van voor af aan beginnen en de community op een gezonde en verantwoorde manier laten groeien.

Daarom gaan er komende wat dingen op de schop zodat we dit voor elkaar kunnen krijgen. Allereerst worden alle inactieve gamemodes uitgezet en zullen de gamemodes die blijven (onze vaste kern gamemodes) op een nieuwe gezellige kleine hub te vinden zijn.

Ook uit financiële redenen (huidige systeem is erg groot en duur!) zullen we in aantal machines minderen en hiervoor zullen er wat dingen overgezet moeten worden. Het overzetten zal vanaf dit moment al van start gaan en we hopen spoedig hiermee klaar te zijn.

We zullen dan verder gaan met in ieder geval Skyblock, Survival (nieuw), Creative en Factions (en Kitpvp). Dit is veel beter te onderhouden op dit moment en zal de kwaliteit zeker ten goede komen! De gezelligheid moet voorop staan en dit kan alleen als de servers ook uitnodigend zijn.

De survival claims zijn we nog steeds mee bezig, hier hebben we ondertussen al wat extra hulp voor. De survival release zullen we hier in ieder geval niet op laten wachten, zodat mensen die los van hun claim al willen survivalen dit binnenkort gewoon al kunnen doen!

Vragen zijn altijd welkom en zal ik in dit topic of privé direct beantwoorden.
 

Sammie_26

Niet Verified
25 dec 2015
3
0
47
20
Ik Zou Graag mijn Claim willen doorgeven
De Coordinaten zijn X 7479 Y 56 Z 5856
De Claim is van ItsJeBoySammie
En Als het kan Zelfden coordinaten terug tezetten
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Ik Zou Graag mijn Claim willen doorgeven
De Coordinaten zijn X 7479 Y 56 Z 5856
De Claim is van ItsJeBoySammie
En Als het kan Zelfden coordinaten terug tezetten
Daar ben je al telaat mee
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort

Leroy - Lowdriver

Verified
lowdriver
lowdriver ✔
LegendVer
Hey reem, aangezien we elkaar onderhand wel kennen :p wil je even iets vragen zegmaar.
Je zegt dat je kan soliciteren wat ik zoals in vorige aantal jaren ook al deed, maar aangezien managers van bepaalde servers niet meer echt een ding is, vraag ik me af waar men nu soliciteren kan.

Mvg,
Leroy
 

milanthios

Niet Verified
6 jan 2018
1
0
33
hallo,

kunt u aub een ant pvp ding doen op de end op vanilla want we hebben veel last
van spawnkillers

danku
 

FenneEm

God
FenneEm
FenneEm ✔
God
14 apr 2016
45
11
127
26
Beek, Zuid-Limburg
Maar goed. Ehh..
Vanuit mijn perspectief is er binnen de HN community nog een kleinere community spelers die meehelpt alles op rolletjes te laten lopen en Haunted graag verbeterd ziet worden. En nooit echt haunted quitten

denk dat dat ook komt omdat er vee mensen wel trouw aan haunted zijn alleen net als remy al wat ouder zijn en daardoor minder actief zijn. vroeger was ik ook alke dag online alleen gaat dat nu moeilijk met mijn opleiding en werk...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.