Back2basics eerste updates.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey haunties

Helaas lang geen berichtgeving. Uiteraard voor vele van jullie zeer storend, maar ik word ook ouder en heb het in mijn privé leven enorm druk. Gelukkig zijn er altijd rustigere periodes tussendoor waar ik even alle tijd kan nemen voor HauntedMC. Dus hier de eerste verdere berichtgeving.

We need you! :)
Zoals jullie weten staat de ontwikkeling van de Haunted server op dit moment redelijk stil. Hier balen wij -de staff-, maar ook jullie de spelers enorm van. Wij zoeken daarom enthousiastelingen en vaste leden van de community die ons willen helpen, met het oog op de lange termijn, zodat Haunted zich weer verder kan ontwikkelen met veel toewijding van de betrokken staff en community.
Dus heb jij interesse en de mogelijkheden om ons te helpen, je kunt direct bij mij solliciteren, ik nodig je daarvoor graag uit op teamspeak (stuur vooraf wel eerst even een berichtje dat je interesse hebt op het forum naar me!).

Wat gaat er nu gebeuren?
HauntedMC is op dit moment erg groot voor de doelgroep en de ambities die we hebben. We willen van voor af aan beginnen en de community op een gezonde en verantwoorde manier laten groeien.

Daarom gaan er komende wat dingen op de schop zodat we dit voor elkaar kunnen krijgen. Allereerst worden alle inactieve gamemodes uitgezet en zullen de gamemodes die blijven (onze vaste kern gamemodes) op een nieuwe gezellige kleine hub te vinden zijn.

Ook uit financiële redenen (huidige systeem is erg groot en duur!) zullen we in aantal machines minderen en hiervoor zullen er wat dingen overgezet moeten worden. Het overzetten zal vanaf dit moment al van start gaan en we hopen spoedig hiermee klaar te zijn.

We zullen dan verder gaan met in ieder geval Skyblock, Survival (nieuw), Creative en Factions (en Kitpvp). Dit is veel beter te onderhouden op dit moment en zal de kwaliteit zeker ten goede komen! De gezelligheid moet voorop staan en dit kan alleen als de servers ook uitnodigend zijn.

De survival claims zijn we nog steeds mee bezig, hier hebben we ondertussen al wat extra hulp voor. De survival release zullen we hier in ieder geval niet op laten wachten, zodat mensen die los van hun claim al willen survivalen dit binnenkort gewoon al kunnen doen!

Vragen zijn altijd welkom en zal ik in dit topic of privé direct beantwoorden.
 

mylano

Supreme
megammo
megammo ✔
Supreme
28 mei 2017
31
14
124
24
Momenteel is daar te weinig Staff voor, maar wat Remy al had vermeld is dat hij het staffteam uitgebreid wilt hebben. Dit betekent dus ook Gamemode managers wat in jouw defenitie dus 'HoofdStaf van de gamemodes'.
zelf zou ik wel willen solliciteren voor survival staff omdat ik daar het meeste online zal zijn en wel redelijke ervaring heb alleen weet ik niet of ik qua tijd voldoende online zal zijn....
 

dklinki

Supreme
dklinki
dklinki ✔
Supreme
15 jan 2015
105
24
159
23
Fijn dat er weer even een update is! Ik zal wel weer eens verschijnen als de nieuwe survival er is en ik genoeg tijd heb naast school. Is er al een exacte datum voor de opening?
hehe dan kunnen we weer samen gaan spelen DILL XD
 

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
Eindelijk back to basic.Het werd tijd om weer wat te verkleinen en de community dichter bij 1 te brengen.Wat betreft de gamemodes die weggaan vindt ik niet spijtig. Beter mindere gamemodes met goeie kwaliteit dan veel gamemodes waar de helft niet up to date is /werkt. Beter kwaliteit dan kwantiteit. Ik begrijp alleszins dat je het druk hebt je wordt al wat ouder en je hebt meer te doen in je privéleven. Ik kijk er al naar uit na het basic Haunted. Terug naar hoe het vroeger was goede sfeer een gezellige community kwaliteit gamemodes.
Remy jaag je niet op door de mensen bekijk alles op het gemak zodat je niks over het hoofd ziet. Alvast succes aan je de staffleden en alle andere mensen die helpen.
 
  • Like
Reactions: mylano

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
zelf zou ik wel willen solliciteren voor survival staff omdat ik daar het meeste online zal zijn en wel redelijke ervaring heb alleen weet ik niet of ik qua tijd voldoende online zal zijn....
Stuur Remy en conversatie.
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
@dklinki??
PRAAT IK NU NOG HARDER DAN DILLIE?
 
Laatste update:

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Ik heb dat zelf ook al gedaan, natuurlijk antwoord hij niet omdat ik die gisteren nog maar verstuurd heb :)
We'll see how useful I can be according to him ;)
Hij is afgelopen nacht ze gaan bekijken.
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Maar goed. Ehh..
Vanuit mijn perspectief is er binnen de HN community nog een kleinere community spelers die meehelpt alles op rolletjes te laten lopen en Haunted graag verbeterd ziet worden. En nooit echt haunted quitten
 
  • Like
Reactions: Dimitri

TheKingMartin

Niet Verified
2 nov 2017
16
5
65
24
Zijn jullie op zoek naar bouwers, command blockers, artists, staff of iets anders? Of een combinatie?
 

X_Roosje_X

Niet Verified
12 dec 2015
15
8
79
23
De Nederlanden
Ik wil als eerste echt de overbodige machines schrappen en de servers die we houden bij elkaar online hebben. Dan zit het in ieder geval financieel goed en kunnen we ergens mee verder. Daarna wil ik het team echt uitgebreid zijn, zodat we met meer mankracht aan de zaken kunnen werken. En dan zo snel mogelijk alle lang verwachte updates erachteraan. @Dill @iBartt
Alleen mankracht? xP
 

Rhesh'a

Supreme
Mathjis
Mathjis ✔
Supreme
27 jun 2017
5
1
80
23
Ik zou wel graag willen hebben ik heb genoeg tijd ik zit zonder school dus ik heb meer als genoeg tijd

IGN: Mathjis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.