Atractiepark...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jorg704

God
Jorg704
Jorg704 ✔
God
12 jan 2015
14
0
120
22
Eersel
www.youtube.com
Beste Moderators en ForumLeden,

Ik had een idee om een atractiepark te maken genaamd 'HaunteyLand', alleen omdat je niet in minecraft en op buttons kan drukken zonder /plotme add is dit onmogelijk. Ik snap dat er een reden voor is, maar ik kan mijn idee nu ook weer niet uitvoeren, omdat mensen de rit zelf niet kunnen bewonderen (Ik wil ook weer niet iedereen toevoegen i.v.m. de mogelijkheid tot griefen).
Is of komt hier een oplossing voor?

Mvg,
Jorg704
 
D

Datdus

Guest
Je kan in ieder geval vanaf god rank flags instellen op je plot. bijvoorbeeld

/plot flag set vehicle-use true
/plot flag set device-interact true
/plot flag set redstone true

Wanneer je dit doet kan iedereen in je bootjes en minecarts, kunnen ze buttons en levers gebruiken en redstone activeren.

Je kan zo allerlei dingen aanpassen zoals bijvoorbeeld het weer of de tijd. Hier meer informatie over flags. maar wees gewaarschuwd de commands zijn soms wat moeilijk.
https://github.com/IntellectualSites/PlotSquared/wiki/Usage:-Plot-flags
 

Jorg704

God
Jorg704
Jorg704 ✔
God
12 jan 2015
14
0
120
22
Eersel
www.youtube.com
Je kan in ieder geval vanaf god rank flags instellen op je plot. bijvoorbeeld

/plot flag set vehicle-use true
/plot flag set device-interact true
/plot flag set redstone true

Wanneer je dit doet kan iedereen in je bootjes en minecarts, kunnen ze buttons en levers gebruiken en redstone activeren.

Je kan zo allerlei dingen aanpassen zoals bijvoorbeeld het weer of de tijd. Hier meer informatie over flags. maar wees gewaarschuwd de commands zijn soms wat moeilijk.
https://github.com/IntellectualSites/PlotSquared/wiki/Usage:-Plot-flags
Ik heb dit nu gedaan, maar kan maar 1 flag op mijn plot activeren....
 

Pantoffel

Niet Verified
26 apr 2016
3
2
97
19
Beste Moderators en ForumLeden,

Ik had een idee om een atractiepark te maken genaamd 'HaunteyLand', alleen omdat je niet in minecraft en op buttons kan drukken zonder /plotme add is dit onmogelijk. Ik snap dat er een reden voor is, maar ik kan mijn idee nu ook weer niet uitvoeren, omdat mensen de rit zelf niet kunnen bewonderen (Ik wil ook weer niet iedereen toevoegen i.v.m. de mogelijkheid tot griefen).
Is of komt hier een oplossing voor?

Mvg,
Jorg704
Leuk idee man :)
 

GRECOROTTIERS

Niet Verified
16 jan 2015
24
0
120
20
Belgium
Een vraagje namelijk device-interact heb ik geen permisses voor zal u dat nog willen aanpassen of mag dit niet
Alvast bedankt! Mvg PinkieDePinguin
 

GRECOROTTIERS

Niet Verified
16 jan 2015
24
0
120
20
Belgium
En redstone ook a.u.b.
Alvast bedankt! Mvg PinkieDePinguin
 

Jorg704

God
Jorg704
Jorg704 ✔
God
12 jan 2015
14
0
120
22
Eersel
www.youtube.com
! UPDATE !

Ik heb het atractiepark tijdelijk gesloten omdat er gebrek is aan /plot flags en het hierdoor niet uitkwam op wat ik eigenlijk wou. Als jullie teruglezen zien jullie dat ik vroeger de haunted staff al heb gecontacteerd, maar dit heeft zijn vruchten nog niet afgeworpen. Ik zal over een paar dagen de staff nog even aanspreken.
Vriendelijk bedankt voor jullie begrip en het spijt me voor het ongemak!
P.S. Dit is GEEN haat naar de staff-leden, ik ben zelf een beetje het contact verloren en ik hoop dat als ik ze opnieuw contacteer er een oplossing uitkomt.
P.P.S. Bedankt voor alle leuke recties!
 

Jorg704

God
Jorg704
Jorg704 ✔
God
12 jan 2015
14
0
120
22
Eersel
www.youtube.com
! UPDATE !

Beste volgers van het attractiepark, ik heb even een mededeling. Aangezien ik lang offline ben geweest en weinig van de nieuwe creative server heb meegekregen, moeten we helemaal opnieuw beginnen... Geen probleem! Nu kunnen we echt onze ideeën uiten en, hoop ik, nadat ik een nieuwe support ticket heb aangemaakt, dat alles gaat lukken! Ik hoop jullie allemaal een keer te zien! Ik ben nu vaker online op creative dan ik ooit ben geweest, dus als je de voortgang wil zien... Stuur me een bericht!

Groetjes Jorg ~ Manager HaunteyLand.
 
Laatste update:

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Beste Moderators en ForumLeden,

Ik had een idee om een atractiepark te maken genaamd 'HaunteyLand', alleen omdat je niet in minecraft en op buttons kan drukken zonder /plotme add is dit onmogelijk. Ik snap dat er een reden voor is, maar ik kan mijn idee nu ook weer niet uitvoeren, omdat mensen de rit zelf niet kunnen bewonderen (Ik wil ook weer niet iedereen toevoegen i.v.m. de mogelijkheid tot griefen).
Is of komt hier een oplossing voor?

Mvg,
Jorg704
Hoezo overgenomen van mij...
 

Jorg704

God
Jorg704
Jorg704 ✔
God
12 jan 2015
14
0
120
22
Eersel
www.youtube.com
Idee zelf. Beetje toevallig dat iemand met de naam jorg (op de server) op mijn plot komt en nu opeens een jorg de zelfde idee als mij heeft.
Ik weet niet welk plot, en welke Jorg.. Maar ik heb dit idee al sinds mei vorig jaar... En die naam ook al. Dus het spijt me maar ik doe niks verkeerd. Wanneer heb jij je post geplaatst? Wie het eerst maalt wie het eerst wint zou ik persoonlijk zeggen!
 

Jorg704

God
Jorg704
Jorg704 ✔
God
12 jan 2015
14
0
120
22
Eersel
www.youtube.com
Idee zelf. Beetje toevallig dat iemand met de naam jorg (op de server) op mijn plot komt en nu opeens een jorg de zelfde idee als mij heeft.
Hey, in plaats van meteen chagrijnig met alles oneens te zijn, kan je ook helpen om met een oplossing te komen... Beantwoord mijn vragen anders.. Of heb ik gewoon gelijk?
 

Jorg704

God
Jorg704
Jorg704 ✔
God
12 jan 2015
14
0
120
22
Eersel
www.youtube.com
! UPDATE !
Onze eerste attractie, Behind The Magic, is af en zal binnenkort geopend worden voor het publiek! Nu moet ik nog een paar mensen als testpersoon hebben, die graag hun mening willen geven. Lijkt jou dit leuk, of wil je simpelweg iets zeggen over de decoratie (Zie foto's). Neem dan contact op met Jorg704 of DutchCANDYMAN03 op de creative server of comment hieronder en maak een afspraak met mij!

Ook zou ik iets willen zeggen over de situatie die zich boven deze update heeft afgespeeld, wij worden op het moment lastiggevallen door bavaria500, die in plaats van een oplossing met ons wil zoeken liever gaat haten, nu willen we niet dat jullie op hem gaan haten, maar we willen wel even duidelijk maken dat wij als eerste waren met de naam, en bavaria500, ik zou best onze naam aan willen passen, maar ga dan a.u.b. wat vriendelijker doen... Dit gedrag hoort bij mijn neefje van 6, niet bij iemand van het forum...

Met vriendelijk groet,
Jorg (aka Walt Hauntey) ~ Manager HaunteyLand

javaw 2017-05-04 14-09-20-81.jpg javaw 2017-05-04 14-09-33-59.jpg javaw 2017-05-04 14-15-05-08.jpg javaw 2017-05-04 14-15-13-40.jpg javaw 2017-05-04 14-15-20-47.jpg (zie reactie's voor meer foto's
 
Laatste update:

Jorg704

God
Jorg704
Jorg704 ✔
God
12 jan 2015
14
0
120
22
Eersel
www.youtube.com
! UPDATE !
Onze eerste attractie, Behind The Magic, is af en zal binnenkort geopend worden voor het publiek! Nu moet ik nog een paar mensen als testpersoon hebben, die graag hun mening willen geven. Lijkt jou dit leuk, of wil je simpelweg iets zeggen over de decoratie (Zie foto's). Neem dan contact op met Jorg704 of DutchCANDYMAN03 op de creative server of comment hieronder en maak een afspraak met mij!

Ook zou ik iets willen zeggen over de situatie die zich boven deze update heeft afgespeeld, wij worden op het moment lastiggevallen door bavaria500, die in plaats van een oplossing met ons wil zoeken liever gaat haten, nu willen we niet dat jullie op hem gaan haten, maar we willen wel even duidelijk maken dat wij als eerste waren met de naam, en bavaria500, ik zou best onze naam aan willen passen, maar ga dan a.u.b. wat vriendelijker doen... Dit gedrag hoort bij mijn neefje van 6, niet bij iemand van het forum...

Met vriendelijk groet,
Jorg (aka Walt Hauntey) ~ Manager HaunteyLand

Bekijk bijlage 4935 Bekijk bijlage 4936 Bekijk bijlage 4937 Bekijk bijlage 4938 Bekijk bijlage 4939 (zie reactie's voor meer foto's

javaw 2017-05-04 14-15-28-26.jpg javaw 2017-05-04 14-15-33-80.jpg javaw 2017-05-04 14-17-44-42.jpg javaw 2017-05-04 14-16-31-40.jpg javaw 2017-05-04 14-16-36-11.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.