Assassins_king wie?

assassins_king

God
Assassins_King
Assassins_King ✔
God
4 jun 2015
2
1
102
Het mooie België
Sommigen kennen me sommige niet. Wat wel zeker is, is dat ik al lang haunted speel.
Ergens begin 2011 heb ik Minecraft ontdekt bij een vriend van me. Het was liefde op het eerste zicht.
Eind 2014 ontdekte ik het wonder genaamd Haunted. Haunted was de beste server die ik ooit had gezien, en ik wist dat ik nog lang ging spelen. We waren in 2015 geen vrienden meer, dus heb ik zelf een account gekocht omdat ik geen geld had moest ik langer wachten dan gedacht.

Nu over mij als persoon, niet Assassins_king
Ik ben Maxim een echte Belg die van frietjes houdt, en natuurlijk de Chocolade. Ik ben 18 jaar en, bouw graag, meestal bouw ik in een medieval stijl, maar zo af en toe verandert het ook eens. ik werk ook graag met redstone. Ik zou ook graag ooit de rol van moderator behalen omdat ik wel de Trouwe Haunties wil helpen. Ik zou ook graag nog veel haunted spelen. Je kan me meestal vinden in Survival of Creative moest je me ooit nodig hebben.

Ik ben van plan verder te studeren volgend jaar =(. Door mijn studies zal ik veel minder online kunnen zijn en zal ik de rol van mod waarschijnlijk nog lang mogen uitstellen. Voor de personen die willen weten wat ik ga studeren: "Fysica en Sterrenkunde."

Vragen zijn altijd welkom etc.
 

freakiebeakie

Supreme
freakiebeakie
freakiebeakie ✔
Supreme
5 okt 2014
59
33
134
50
Mooie studie man, er valt nog een hoop te leren over het heelal :P