Anvil bug op de vannila server

Status
Niet open voor verdere reacties.

Th0mas

Niet Verified
4 dec 2014
1
0
20
33
Speel nu een poosje op de pvp vannila server, en er is een vrij vervelende bug met de anvil.
Als je 2 items combineert tot 1 nieuw item, bijvoorbeeld 1 beschadigde pickaxe en een nieuwe en je verplaatst ze vanaf de anvil naar je inventory dan vallen beide originele items op de grond zodra je op E drukt. De xp die de bewerking koste wordt wel van je eigen xp afgetrokken, maar zodra je iets doet wat weer xp oplevert krijg je automatisch ook de xp weer terug van de mislukte bewerking op de anvil.

Het zelfde gebeurd bij het repareren van items, als je een gebroken pickaxe combineert met 3 diamonds en je verplaatst de gerepareerde pickaxe naar je inventory dan gaat dit goed. Maar zodra je op E drukt, en dus het scherm van de anvil verlaat dan vallen de kapotte pickaxe en 3 diamonds op de grond.

Vandaag is de laatst genoemde bewerking mij wel gelukt, maar deze koste mij direct 30 xp levels, terwijl de anvil aangeeft dat die bewerking er maar 3 moet kosten.

Verder geeft de enchantment table niet aan welke enchantments er zijn, maar dit is waarschijnlijk weer een andere bug.
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Dat is een 1.8+ Version bug. Speel op 1.7.10 Dan heb je er geen last van ;)
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
en enchantment tables geven toch nooit precies aan welke enchants er zijn? was toch altijd al zo dat je pas weet wat je enchant zodra je het al gedaan hebt?
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Raff, hij bedoelt in de 1.8 versie ^^ in de 1.8 versie kun je 1 van de enchants op voorhand weten als je wilt enchanten. Maar Haunted wordt 20 decemeber ( denk ik ) helemaal vernieuwd naar 1.8 normaal gezien, dan kun je de enchants zien :)
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Nou, niet 20, maar 27 december wordt de grote update uitgevoerd. En Remymine zei volgens mij dat het 'mogelijk' 1.8 zou worden, liggend aan hoe de nieuwe versie van 1.8 uitpakt met het systeem wat we nu hebben.
 
  • Like
Reactions: RyanGo

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
oh zo, ik wist niet dat enchant table zo geupdate word, maar ja dat verklaard het inderdaad, voorlopig is de server in principe gewoon nog 1.7, maar je kan er wel opkomen met 1.8 versie, alleen heb je dan een stuk of 6 kleine bugs, (/recipe, anvils, enchants, euh en nog 3 ofzo)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.