Antikillaura plugin

Status
Niet open voor verdere reacties.

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
Hey,

Dit is een antikillaura plugin:https://www.spigotmc.org/resources/...s-video-test-and-server-test-5-starts-d.6219/

Info: deze plugin is handig voor op kitpvp en factions hij band de speler als hij hackt.
Hoe werkt deze plugin ?:er spawnt 4 npc rond een random speler raakt de speler hem meer dan 10 hits dan hackt hij en word automatisch geband je kunt deze instellingen ook veranderen en hij safed de namen van wie killaura heeft gebruikt . meer info te vinden op de link ik weet niet als dit een goeie plugin is heb ook niet zoveel verstand van @remymine @Datdus @dauwdruppel
 
Laatste update:

Airflect__

Niet Verified
12 aug 2015
16
10
77
22
Nee, ik speelde eens op een andere server in iedereen had er daar last van. Het klinkt maybe goed maar het is echt irritant omdat je soms ook hits mist omdat je die NPC player raakt
 

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
Nee, ik speelde eens op een andere server in iedereen had er daar last van. Het klinkt maybe goed maar het is echt irritant omdat je soms ook hits mist omdat je die NPC player raakt
ja dat kan ik weet het eigenlijk niet maar je kan er mss wel hits missen
 

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Tof dat je de hackers wilt tegenwerken. Maar de anti-cheat van nu doet het prima.

Mvg Ezra
Wat heeft dat er nou mee te maken lmao ? Alsof dat anticheat killaura/aimbot/triggerbot tegenhoudt. GG je logica ? o_O:confused:
 

GewoonBeast

Niet Verified
16 apr 2014
154
32
139
22
Arnhem
Wat heeft dat er nou mee te maken lmao ? Alsof dat anticheat killaura/aimbot/triggerbot tegenhoudt. GG je logica ? o_O:confused:
Nou, als je kill-aura aanzet wordt je gekickt voor te snel klikken. Dat komt door de anti-cheat wat ik ermee wilde zeggen was dat de anti-cheat prima zijn werk doet. Dan hoef je me niet meteen te bespotten, je kan ook vragen wat ik ermee wil zeggen.

Mvg Ezra
 

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
de snelheid kan je altijd zelf instellen ;)
 

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Anti Cheat is goed genoeg zoals Gewoonbeast zegt. Anti Cheat geeft niet alleen meldingen dat iemand zit te hacken maar de Hacks zoals Fly, Kill aura, Spider, en allemaal dat soort troep werkt dan niet.
 

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
Anti Cheat is goed genoeg zoals Gewoonbeast zegt. Anti Cheat geeft niet alleen meldingen dat iemand zit te hacken maar de Hacks zoals Fly, Kill aura, Spider, en allemaal dat soort troep werkt dan niet.
het faalt ook gwn hard sommege goeie pvp'ers worden gwn gekickt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.