Anticheat te streng?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Hallo haunted pvpers,
sinds een tijdje is er iets met de anticheat gebeurd waardoor hotkeyers heel erg benadeeld worden.
je kan namelijk niet hitten vlak nadat je hebt gesoupt, hierdoor heeft hotkeyen bijna geen nut meer en is de pvp veel minder leuk naar mijn mening. Anticheat moet hackers tegen houden, zonder spelers te belemmeren vind ik.
hier even een video als bewijs.
@remymine
 
  • Like
Reactions: Dean and TheMudKipZ

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
ehm misschien was het al zo maar merkte ik het nooit echt?
het zou iig fijn zijn als het gefixt wordt
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Gerestart, was just server lag :P Niets veranderd ;)
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Gerestart, was just server lag :p Niets veranderd ;)
Deze video is gemaakt voor dat het begon te laggen,
Maar ik zal zo even kijken of t veranderd is...
Volgens mij niet hoor, t is al een tijdje zo namelijk.
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Misschien ligt het aan de plugin o_O maarja iniedergeval is kitpvp 2 opkomst dus ik denk dat we daar op moeten wachten, want ik denk dat Remy nu niks meer gaat fixen(qua kitpvp 1).
Dat kitpvp 2 (al 3 maanden) in opkomst is betekend niet dat de bugs in kitpvp 1 niet meer gefixed hoeven te worden. En als kitpvp 2 dezelfde anticheat en soups gebruikt, is daar ook dit probleem...
 

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Dat kitpvp 2 (al 3 maanden) in opkomst is betekend niet dat de bugs in kitpvp 1 niet meer gefixed hoeven te worden. En als kitpvp 2 dezelfde anticheat en soups gebruikt, is daar ook dit probleem...
Das waar ja maar als je het nu gaat fixen kan het zo zijn dat je het dan weer moet fixen in kitpvp 2.0
 

dylanmcpe

Niet Verified
21 feb 2015
76
6
74
22
Hallo haunted pvpers,
sinds een tijdje is er iets met de anticheat gebeurd waardoor hotkeyers heel erg benadeeld worden.
je kan namelijk niet hitten vlak nadat je hebt gesoupt, hierdoor heeft hotkeyen bijna geen nut meer en is de pvp veel minder leuk naar mijn mening. Anticheat moet hackers tegen houden, zonder spelers te belemmeren vind ik.
hier even een video als bewijs.
@remymine
Ik heb er nooit last van O.o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.