Anti line camp "oplossing"?

moet het lava parkour weg?


  • Total voters
    9
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
ik heb laatst gezien dat mensen topics plaatsten of linecampen nou wel of niet mogen. Ik heb gemerkt dat een tijdje geleden ze een "oplossing" hadden gevonden om line campen te voor komen voor dat ik dit zeg ik waardeer het werk van alle admins/moderaters/helpers alleen met wat er nu is een lava parkour voor abc prison is juist nog slechter dan eerst. Hiervoor stonden altijd eenstuk of 3 mensen die teamde en die de line bewaakte (linecampen) die nu er nog steeds staan alleen eerst kon je achter de safe zone nog weg rennen maar nu heb je een lava parkour als je dus wil pvpen meeste zonder gappels (super golden appels) die dat eerst in de lava gegooit worden door degene die zien de warzone staan en ze gaan dus dood en de stuf gaat verloren of te wel mensen komen juist moeilijker weg als je iemand daar killt verbrandt zn stuf in de lava dus ook onhandig voor mensen die net begonnen zijn met pvpen die dus iemand killen in de lava en weg stuf.
Ik hoop dat jullie er begrip voor hebben wat we hiervoor hadden minder erge linecampers waren en het is nu ook nog oneerlijker om te pvpen. En dat linecampen niet eens zo erg is mischien wel een tacktiek (niemand pvpt dus nu meer en dat vindt ik jammer) net als andermans stuf oppakken als hij dood gaat wat er gewoon bij hoort
sorry voor het lange verhaal alleen ik wilde het alleen goed voor me brengen tot jullie wat ik er niet handig aan vind
Groeten EvilHebix (IGN)
 

robbin

Niet Verified
24 sep 2014
26
10
32
31
ow crappy ik stemde op ja blijft maar wilde nee weg stemmen... XD
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Als niemand er meer pvpt is mijn oplossing juist gelukt, want dat was het doel, dat iedereen van die line weg ging.
 

Melvin0506

Niet Verified
28 sep 2014
9
11
59
28
En als je pvp uit zet is het ook geen prison meer.. Ik vind dat het moet blijven. En Evilhebix, ''Linecampen'' is dat je steeds iets over de Lijn heen gaat en dan mensen probeert te hitten. Overigens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.