Opgelost Alweer ninjakit per ongeluk gekocht...

Status
Niet open voor verdere reacties.

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik heb jammer genoeg alweer de ninja5 kit gekocht in kitpvp ( had 'm al ) ( Remy heeft zelf vastgesteld dat er dergelijk een bug is met ninja5 kit ) En dat kostte natuurlijk alweer 750 tokens. Can I have it back please?
2014-12-04_22.55.55.png
 
X

xEvilCraftx

Guest
Bug Status: Open.
Bedankt voor het melden van deze bug, we zijn ons bewust van deze problemen met de kits en zijn momenteel bezig om de oorzaak van dit probleem te vinden en op te lossen zo snel mogelijk, mijn excuses voor het ongemak. Bedankt voor het melden. Als je meer hulp over dit onderwerp nodig hebt, neem dan contact op met een moderator. Sorry voor het ongemak en een mooie dag verder. Zoals altijd, veel plezier verder op HauntedMC.

Als je het er niet mee eens bent dat dit topic gesloten is, mail dan een moderator.

Topic open voor verdere reacties tot de bug is opgelost.
 
Last edited by a moderator:

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Haha, kan gebeuren ^^ Hopelijk al die ninja kit snel gefixed worden ( of hopelijk na de " The Big Update " )
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Haha ja, komt door assassin kit, ik verplaats 1 soep naar inventory binnenin, en 2de hok is dan leeg zodat niemand me ziet. endan vergeet ik dat, en zit ik op goldblock als ik respawn na het doodgaan. :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.