Allemaal hackers op kitpvp!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

_ThaBeast_

Niet Verified
13 dec 2015
7
0
30
HoefJeNietTeWeten.NL
Die hackers die verpesten het sfeer! elke dag 4 tot 5 Hackers gespot! Dit is echt stom! Kitpvp op haunted is het leukste maar door die hackers vindt ik het maar niks! plzzz Download anti-hacks of anti-cheats op de server!

-ThaBeast
 

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
jep hackers zijn altijd moeilijk te pakken voor een server maar ze doen echt hun best om ze eruit te pakken hiervoor heb ik zelf ook al plannen. ;)
 

captainsouf

Niet Verified
21 dec 2015
4
0
15
29
klopt zoals leonlp die vloog een keer toen ik hem van het midden eiland af sloeg en hij kon me raken vande achterkant en hij zij zlef nog ik ga niet stoppen met hacken en trouwens hoe film je
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
Als je een hacker ziet meld het dan, Mods zijn niet altijd online (wij hebben ook een leven)

Video bewijs en heb je debug screen actief tijdens het filmen (zodat wij jouw client ook kunnen zien, doe je met F3 )

Wij trappen er regelmatig 3-4 hackers af op een dag, soms meer. Wij hebben anticheat, maar bans word over het algemeen handmatig verwerkt, de anticheat is nou eenmaal niet perfect :P
 

Emmaahtje

Niet Verified
30 dec 2015
9
0
47
24
Ze doen misschien iets te veel hun best...ben legit maar gew geband voor een maandje voor auto-soup lol xd
 

NeonLight

Niet Verified
7 nov 2015
39
2
114
21
Als je een hacker ziet meld het dan, Mods zijn niet altijd online (wij hebben ook een leven)

Video bewijs en heb je debug screen actief tijdens het filmen (zodat wij jouw client ook kunnen zien, doe je met F3 )

Wij trappen er regelmatig 3-4 hackers af op een dag, soms meer. Wij hebben anticheat, maar bans word over het algemeen handmatig verwerkt, de anticheat is nou eenmaal niet perfect :p

Zo werkt dat niet bij Ghostclients. En waarom is me reactie verwijderd?
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
Zo werkt dat niet bij Ghostclients. En waarom is me reactie verwijderd?

Ik zie nergens een verwijderde reactie in dit topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.