Afk vraagje..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Almath3a

Niet Verified
23 sep 2014
28
7
87
50
Enschede
tmntfan.nl
Ik heb een vraag over afk... ik hoor steeds dat het niet mag, heb het zelf ook ergens gelezen, maar kan het niet meer vinden...

wat mag wel en niet, bijvoorbeenld op skyblocks of survival.?. wat voorbeelden van dingen die wel eens gebruikt worden:
iron farm met villagers,
but-powered pistons die je suikkerriet en pompoen harvesten als het groeit
vis-farm, waarbij je wel de muis moet hanteren om rechts te klikken.
Mob-farm...
en mijn bijna-overal gebruikte: oven met kisten en die ijzerentrechters ( kan zo niet op de naam komen..) voor automatiche in en uitvoer van kool, ore etc...
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Volgens mij mag je geen afk-pool gebruiken. Automatische farms enzo wel
 
  • Like
Reactions: Almath3a

jim

Niet Verified
30 okt 2014
218
70
169
21
Nederland (zuid-Holland)
Klopt, ze bedoelen met niet afk staan. Niet de afk auto kick omzeilen ( auto kick na 30 min) en omzeilen is bijvoorbeeld afk Pools dus afk Pools mogen Niet. Je mag wel auto farms maken, btw afk pool kan 3 dagen tot 1 week ban zijn.
 

Almath3a

Niet Verified
23 sep 2014
28
7
87
50
Enschede
tmntfan.nl
oke, bedankt voor den andwoorden. ik vind het namelijk leuk om farms te bouwen etc...en gebruik graag bijv. een combinatie van pistons en water om te oogsten.
 
D

Deleted member 2824

Guest
oke, bedankt voor den andwoorden. ik vind het namelijk leuk om farms te bouwen etc...en gebruik graag bijv. een combinatie van pistons en water om te oogsten.
dat mag maar niet dat het gaat laggen voor de hele server door de entitys
 

Almath3a

Niet Verified
23 sep 2014
28
7
87
50
Enschede
tmntfan.nl
Daarom hebben mijn redstone farms ook een uithendel. helpt ook voorkomen dat ik kisten vol met spul krijg wat ik niet nodig heb.
 

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
Volgens mij moeten farms die automatisch oogsten in een loaded chunck zitten om te werken! m.a.w. als je er niet bent werken ze niet. Zover ik weet is er maar 1 chunck constant loaded in heel de map (mits juiste techniek kunnen dat er meer zijn). Andere chuncks hebben een speler in de buurt nodig om ze te laden. Dus die aan/uit switches voor je farms zijn imo ook niet nodig. De meeste (normale) farms die spelers maken zullen trouwens amper extra lagg opleveren. Daarvoor moet je al redelijk veel moeite doen ;) (Zijn er ook geen max. aantal entity's per chunck ingesteld op server?) (pls correct me if i'm wrong)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.