Geen Bug Afk stoppen op de server

Status
Niet open voor verdere reacties.

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
de server kan een auto kick maken als je 10 min stil staat. zo kun je afk mensen stoppen en als een mod er niet is zie je hem ook niet want dan krijgt die ook kick dus kun je niet meer zeuren dat de mods afk waren. als jullie geïnteresseerd zijn ik wil graag een link voor je zoeken.;)
 
K

KjeldVeldhuizen

Guest
Er is al iets dat je kicked dat je als je AFK staat, het heet: Idle kick.
Weet niet precies de exacte tijd dat je word gekicked maar dit is er al, de mensen die AFK staan, staan of in een afk machine dat ze blijven bewegen of ze staan ergens met auto-clicker, hierdoor omzeilen ze dus de zogeheten 'Idle Kick'

En zoals @SirCasanova al heeft gezegd staat dit bij het verkeerde topic.
Ik zal het even verplaatsen naar het juiste forumdeel.

Mvg,
~kbkjelveld
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
Er is al iets dat je kicked dat je als je AFK staat, het heet: Idle kick.
Weet niet precies de exacte tijd dat je word gekicked maar dit is er al, de mensen die AFK staan, staan of in een afk machine dat ze blijven bewegen of ze staan ergens met auto-clicker, hierdoor omzeilen ze dus de zogeheten 'Idle Kick'

En zoals @SirCasanova al heeft gezegd staat dit bij het verkeerde topic.
Ik zal het even verplaatsen naar het juiste forumdeel.

Mvg,
~kbkjelveld
een vriend van mij heeft een mod menu wurst en bij wurst is er ook anti afk dan blijf je gwn rondjes lopen
 
K

KjeldVeldhuizen

Guest
een vriend van mij heeft een mod menu wurst en bij wurst is er ook anti afk dan blijf je gwn rondjes lopen

Dat is dus tegen de regels omdat je de Idle kick omzeilt, als we dit zien word die speler verbannen.
Slotje erop.

Mvg,
~kbkjelveld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.