Geweigerd Adverteren met linkjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

VortexCoreGaming

Niet Verified
30 dec 2015
7
1
67
( ͜。 ͡ʖ ͜。)
Hallo mensen,

Ik ben vandaag om 12:06 geband door IzzyJong omdat ik zou adverteren met linkjes. Ik heb het IP-adres van mijn eigen server naar iemand die ik kende (CoolestCatFra) gestuurd, omdat ik op haunted nogal laggde (ik was op mijn laptop). Het was niet mijn bedoeling om te adverteren/scammen. Haunted was de eerste server waarop ik ooit speelde, en ik zou het erg jammer vinden als ik banned blijf. Ik wil dan ook bij deze een unban aanvragen omdat ik niet heb bedoeld om de regels van de server te breken.

Mvg,VortexCoreGaming
 
K

KjeldVeldhuizen

Guest
Deze zal @IzzyJong verder afhandelen, ookal vind ik het raar dat je het via Haunted stuurt en niet via skype etc.
 

VortexCoreGaming

Niet Verified
30 dec 2015
7
1
67
( ͜。 ͡ʖ ͜。)
Het klopt dat dat niet zo slim was, ik heb niet standaard Skype open op mijn laptop, ivm met opslagruimte en prestaties (mijn laptop is niet zo heel best). Ik start Skype op mijn laptop altijd via een usb stick. Ik excuseer me voor het feit dat ik hier niet aan heb gedacht.

Mvg, VortexCoreGaming
 

IzzyJong

Niet Verified
29 nov 2014
184
22
124
23
Izzyland Parijs
Jij geeft dus hierbij toe dat jij heb geadverteerd en dat is banneble. Jouw unban aanvraag is hierbij dus afgewezen. Maar aangezien jij jouw fout toegeeft zal ik hierbij jouw straf verkorten.

Mvg, IzzyJong
 
Status
Niet open voor verdere reacties.