<aanvraag> border op survival

Moet de border weg?

  • Ja, de border moet weg

  • Nee, de border moet blijven zoals het is

  • Nee, de border moet niet weg, maar wel uitgebreid worden

  • De End/Nether moet worden gereset


Results are only viewable after voting.
Status
Niet open voor verdere reacties.

TheKingOfArkel

Supreme
TheKingOfArkel
TheKingOfArkel ✔
Supreme
6 nov 2016
127
26
197
Jupiter
Ik zou graag willen aanvragen om de borders in The End dimensie, en The Nether dimensie weg te halen, of te vergroten, nu is alle goede loot al weg, en voor de spelers die minder lang spelen hebben helemaal niks goeds te vinden in deze dimensie, ook hebben mensen dingen geclaimed van voor de border er was, en kunnen er nu niet naartoe omdat er een border is, dit verpest claimblocks, die niet weg te halen zijn.

Graag reageren met je mening in de reactie
 

quinten2002

Niet Verified
4 mrt 2017
40
1
72
21
Als je de border weghaalt zijn er meer resourses verkrijgbaar en wordt alles uit de end en nether minder rare dan dat het is.
(als het oneindig wordt zijn blaze spawners niet meer zeldzaam)(en als end oneindig wordt krijg je nog meer elytra's en die goede loot die ligt in de end city's)
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Dat de border er is had te maken met een anders te grote wereld wat veel geheugen kost
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Ik zou graag willen aanvragen om de borders in The End dimensie, en The Nether dimensie weg te halen, of te vergroten, nu is alle goede loot al weg, en voor de spelers die minder lang spelen hebben helemaal niks goeds te vinden in deze dimensie, ook hebben mensen dingen geclaimed van voor de border er was, en kunnen er nu niet naartoe omdat er een border is, dit verpest claimblocks, die niet weg te halen zijn.

Graag reageren met je mening in de reactie

Beste,

Je hebt van de ene kant gelijk.
Maar... Een nether of end reset is misschien makkelijker. Kost minder geheugen om op te slaan. En misschien is het ook handig als de staff ervoor zorgt dat er geen blocks meer geclaimed kunnen worden rond de spawn.


Mvg. The_GloriousWolf
 

TheKingOfArkel

Supreme
TheKingOfArkel
TheKingOfArkel ✔
Supreme
6 nov 2016
127
26
197
Jupiter
Beste,

Je hebt van de ene kant gelijk.
Maar... Een nether of end reset is misschien makkelijker. Kost minder geheugen om op te slaan. En misschien is het ook handig als de staff ervoor zorgt dat er geen blocks meer geclaimed kunnen worden rond de spawn.


Mvg. The_GloriousWolf

Dit is ook een optie, en dit is denk ik wel beter dan mijn idee, aangezien zoals je zij het kost minder geheugen, en alle loot komt wel terug
 
Status
Niet open voor verdere reacties.