Aanpassingen aan de website en het forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallon iedereen,

Vandaag ben ik bezig geweest met wat aanpassingen aan de website en het forum. Onder andere is er voor gezorgd dat de website net even ietsjes sneller is dan voorheen! Ik denk dat iedereen dat wel zal waarderen. :)

Een andere aanpassing die we hebben doorgevoerd is dat handtekeningen geen gebruik meer kunnen maken van aparte lettertypes/lettergroottes, kleuren zijn nog wel mogelijk alhoewel ik er over twijfel deze er ook uit te halen. Het is ook niet meer mogelijk om plaatjes groter dan 400 pixels breed in je handtekening te zetten, doe je dit wel dan wordt je plaatje automatisch verkleind naar 400 pixels. Als laatste is er een duidelijkere lijn geplaatst boven de handtekeningen zodat je beter kan zien waar het bericht eindigt en de handtekening begint. Deze aanpassingen hebben we gedaan om het forum voor iedereen wat overzichtelijker te maken.

De komende tijd zullen er meer van deze kleine aanpassingen aan de site worden gedaan. So stay tuned, en laat ons weten wat je er van vindt! Heb je zelf een probleem met de site of het forum gevonden? Zet dan even een bericht op mijn profielpagina.

twitch
Dit is ook nieuw, je kan twitch embedden. Wees er alleen niet spammerig mee!

Omdat de speler een bug heeft waardoor hij altijd automatisch begint met afspelen is de regel dat je maar één keer twitch mag embedden en alleen in je eigen topic.


Code:
[media=twitch]<twitch streamer naam>[/media]

soundcloud
Hiervoor moet je wel het track idee hebben. Dit is best stom van soundcloud maar die kan je enkel krijgen door bij soundcloud op share te klikken en vervolgens het id uit de embed code te halen.


Code:
[media=soundcloud]<track-id>[/media]

BF24DAFE14.jpg
 
Last edited by a moderator:
F

FenneEm

Guest
Oja! Heb ook de Dynmap en vote pagina's aangepast. Is nu veel makkelijker te gebruiken!
De vote's werken niet goed en je kan niet zien of het gelukt is. er staat geen bedankt voor het vote of iets dergelijks
 
D

Datdus

Guest
De vote's werken niet goed en je kan niet zien of het gelukt is. er staat geen bedankt voor het vote of iets dergelijks
Ik heb hier geen last van. Iemand anders met dit probleem?
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Nice gedaan! #Haunted
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
hey remi kan er niet een soort god-mini zijn om spawners te minen want dat is het enige wat ik nodig heb als ik god koop
Dat heet legend. Tevens is dit de verkeerde sectie hiervoor ;)
 

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
Lol geniaal! Dislikes zijn Positive ratings xD
 

Jeroen45

Niet Verified
1 feb 2015
7
0
32
23
Oja! Heb ook de Dynmap en vote pagina's aangepast. Is nu veel makkelijker te gebruiken!
De Dynmap en Vote pagina werkt alleen helaas niet bij mij...(ik gebruik firefox en Windows 7)

EDIT: Met Chrome werkt het wel
 
Laatste update:

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
meschien de kleuren en letter grote en alle andere dingen die eerder ook in de handtekening optie zat op de site weer terug laten komen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.