Aanpassingen aan de website en het forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallon iedereen,

Vandaag ben ik bezig geweest met wat aanpassingen aan de website en het forum. Onder andere is er voor gezorgd dat de website net even ietsjes sneller is dan voorheen! Ik denk dat iedereen dat wel zal waarderen. :)

Een andere aanpassing die we hebben doorgevoerd is dat handtekeningen geen gebruik meer kunnen maken van aparte lettertypes/lettergroottes, kleuren zijn nog wel mogelijk alhoewel ik er over twijfel deze er ook uit te halen. Het is ook niet meer mogelijk om plaatjes groter dan 400 pixels breed in je handtekening te zetten, doe je dit wel dan wordt je plaatje automatisch verkleind naar 400 pixels. Als laatste is er een duidelijkere lijn geplaatst boven de handtekeningen zodat je beter kan zien waar het bericht eindigt en de handtekening begint. Deze aanpassingen hebben we gedaan om het forum voor iedereen wat overzichtelijker te maken.

De komende tijd zullen er meer van deze kleine aanpassingen aan de site worden gedaan. So stay tuned, en laat ons weten wat je er van vindt! Heb je zelf een probleem met de site of het forum gevonden? Zet dan even een bericht op mijn profielpagina.

twitch
Dit is ook nieuw, je kan twitch embedden. Wees er alleen niet spammerig mee!

Omdat de speler een bug heeft waardoor hij altijd automatisch begint met afspelen is de regel dat je maar één keer twitch mag embedden en alleen in je eigen topic.


Code:
[media=twitch]<twitch streamer naam>[/media]

soundcloud
Hiervoor moet je wel het track idee hebben. Dit is best stom van soundcloud maar die kan je enkel krijgen door bij soundcloud op share te klikken en vervolgens het id uit de embed code te halen.


Code:
[media=soundcloud]<track-id>[/media]

BF24DAFE14.jpg
 
Last edited by a moderator:

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
25
Balegem (België)
SnifSnif, mijn handtekening is mini! :p Haha, maar is misschien wel beter! Tof dat er verbeteringen zijn en nog zullen komen, Good Job! :)
 

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
23
moeie toevoegingen :D

alleen een vraagje zult er ook is een keertje een rank system komen op de forum waar dus bijvoorbeeld iemand die voor elite heeft gedoneerd de rank elite ook op de forum heeft mischien met wat een paar kleine dingetjes erbij :P
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
:zombie: just a test :p Mooi werk ritch ! ;) I like it
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ik vind het prachtig!
Mooi gedaan!

Vooral de vertaalde ratings vind ik geweldig!
 

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
Alleen de handtekening van iedereen is niet meer in lettertype en BIU
@Datdus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.