_Mrvinz_

_Mrvinz_

Niet Verified
25 jan 2014
203
35
234
21
Netherlands
twitter.com
Beste Haunted Medespelers! Ik zat me vannacht te vervelen want iedereen was al bijna weer weg dus ik dacht ik ga gewoon een onderwerp over mezelf schrijven/typen. Ik ben Vinz ik ben 12 jaar oud en mijn hobby's zijn Gamen,buiten spelen/hangen,Bank hangen :p.De meeste van jullie zullen mij wel kennen denk ik, ik zit al ongeveer 2 maandjes op deze server en het was ook mijn eerste server die ik toevoeg aan met Multiplayer list. ik doe ook aan een sport: Badminton, ga er aub niet op tis ..... sport dus ik kap er volgend jaar ook mee :P. Als je nog meer over mij wilt weten,laat het dan weten in de reacties!


En nou komt ie weer,

Dit was mijn gedicht/bericht doe nu maar gauw je oogjes dicht :P

Toedels! _Mrvinz_/Vinz
 
X

xEvilCraftx

Guest
Hey Vinz, leuk je ook eens te zien op de Forums. :P
 

_Mrvinz_

Niet Verified
25 jan 2014
203
35
234
21
Netherlands
twitter.com
Dat zal ik is eventjes uitleggen :) ik zat net in me nieuwe klas (was verhuisd) en uh ja ik wou een sport gaan doen dus ik ging beetje rondvragen en toen zeiden de meeste voetbal en iemand zei Badminton dus ik dacht ah leuk doe ik ook altijd op de camping dus ja dat is leuk. ik ging daar kijken en toen was het allemaal leuk, paar weken later gingen ze er serieus op kijken maar ik dacht WTF we spelen geen eens wedstrijdjes en toen ging het nog zo verder etc en dat ene jochie die er ook op zat Kreeg ik ook ruzie mee etc dus ja tis gwn een ... sport vind ik :P



Ik hoop dat hierbij je vraag is beantwoord

Groetjes _Mrvinz_
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
ik vond badminton vroeger altijd wel vet, tot mn 14e op gezeten totdat ik begon met skateboarden, downhill mountainbiken en snowboarden etc :P
 

Tigerking76

Niet Verified
11 jan 2014
206
60
199
Ben ook gestopt met badminton na een klein jaartje. Omdat er één kind was die me elke week uitschold.