3agle's - Medieval dorp

3agle_fight

Premium
3agle_fight
3agle_fight ✔
Premium
13 jan 2021
9
8
100
28
Barneveld
Beste Haunty's

Sinds 12-1-2021 ben ik opnieuw de Survival van HauntedMC gejoind.
En wil graag mijn survival avontuur met jullie delen. De plannen zijn om een medieval dorp te maken met verschillende activiteiten.
En dit wil ik graag met jullie delen.
Hieronder zullen enkele updates komen te staan over mijn Progress in de survival.
Ik hoop dat dit goed word ontvangen door mijn mede Haunty's.

De eerste screenshot is van boven af.
Hier is te zien dat ik bijna een heel acacia dorp heb weggehaald en alles gelijk aan het maken ben.
Hier en daar al wat uitlijningen aan het maken hoe en waar wat komt.
 

Bijlagen

  • screenshot Hauntedmc.png
    screenshot Hauntedmc.png
    2,9 MB · Bekeken: 266
  • Like
Reactions: happyfoxyboy

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Leuk om te laten zien hoe je vanaf het begin gaat bouwen tot aan een heel medieval dorp. Succes en veel plezier met het bouwen
 
  • Like
Reactions: 3agle_fight

8maarten5

Supreme
8maarten5
8maarten5 ✔
Supreme
26 aug 2018
39
11
122
24
Drenthe <3
Ik heb je al een aantal keer voorbij zien komen en het ziet er al goed uit, super leuk ook dat je ons mee neemt door je project. Veel succes met bouwen!
 
  • Like
Reactions: 3agle_fight

3agle_fight

Premium
3agle_fight
3agle_fight ✔
Premium
13 jan 2021
9
8
100
28
Barneveld
We zijn alweer een paar dagen verder, en 3agle heeft de tijd die er was goed besteed aan het bouwen van zijn Village.
Er is intussen een marktplein(tje) bij gekomen en de huidige muur heeft een flinke opknapbeurt gekregen.
Her en der is er wat natuur bijgekomen en staat het volgende project voor de deur.
Precies van waar de dieren momenteel staan komt een prachtige stal waar alle soorten dieren in te vinden zijn,
voor ieder dier is er een hok beschikbaar gesteld waar ze kunnen lopen/grazen.

De foto hieronder geeft aan hoe de village er op het moment van schrijven voor staat!
Screenshot_3.png
 

3agle_fight

Premium
3agle_fight
3agle_fight ✔
Premium
13 jan 2021
9
8
100
28
Barneveld
Een hoop werk verzet maar het eindresultaat voor zover mag er zijn.
We hebben een dierenfarm bijgebouwd, wat meer natuur aangebracht en we hebben de markt kraampjes gevuld!
Ons volgende project staat voor de deur, bij het graanveld word er een molen gebouwd en er komen bijen boven de velden te vliegen.
Naast het dierenfarm word er momenteel hard gewerkt aan het prachtige haven waar je kan aanmeren als je 3agle's Place komt bezoeken!
De foto hieronder geeft weer hoe ver we momenteel zijn!
Screenshot_5.png
 
  • Like
Reactions: 8maarten5

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Lekker bezig zo te zien :D

Alles eigen ontwerp? Ben benieuwd wat je met die grote muur gaat doen
 

3agle_fight

Premium
3agle_fight
3agle_fight ✔
Premium
13 jan 2021
9
8
100
28
Barneveld
Lekker bezig zo te zien :D

Alles eigen ontwerp? Ben benieuwd wat je met die grote muur gaat doen

Bedankt voor je reactie! Voorbeelden, wel een eigen draai aan gegeven :)
Met de muur.. Hmm.. heb ik eerlijk gezegd nog niet over na gedacht.. Aan de andere zijde was ik van plan een kasteel te bouwen en een ondergrondse water grot.
 

3agle_fight

Premium
3agle_fight
3agle_fight ✔
Premium
13 jan 2021
9
8
100
28
Barneveld
Vandaag druk bezig geweest met de molen en het graanveld, de bedoeling is om hierin een enchant ruimte te creëren.
Ook een begin gemaakt aan de haven, Hier staan intussen al de ladingen klaar om verscheept te worden. De boten worden aankomende update gebouwd!

Ik wil de volgende personen bedanken voor het helpen van spullen verzamelen:

@FASA13 - voor de spulletjes van de molen
@ThornsOfRoses - voor de spullen van de haven en voor een groot gedeelte van de overige spullen!
vrijdag 21 jan.png